printlogo


کد خبر: 177617تاریخ: 1396/4/12 00:00
اخبار

با حکم فرمانده کل قوا
حجت‌الاسلام محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش شد
رهبر حکیم انقلاب در حکمی حجت‌الاسلام حاج شیخ عباس محمدحسنی را به ریاست سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش منصوب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عباس محمدحسنی را به ریاست سازمان عقیدتی - سیاسی
ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند. متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عباس محمدحسنی
نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به ریاست سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.
ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده آنان، افزایش روحیه‌ صمیمیت بین کارکنان ارتش با سایر نیروهای مسلح و تعامل اثربخش با فرماندهی کل آجا، مورد انتظار است.
از تلاش‌های ارزشمند جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیدمحمدعلی آل‌هاشم در طول خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیق خدمت بیشتر ایشان در سنگر امامت جمعه و توفیق همگان را از خداوند متعال مسالت دارم.
سیدعلی خامنه‌ای، 11 تیر 96

کمیته سه‌گانه مسؤول بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت مجلس با اشاره به جلسه مشترک فراکسیون ولایت با رئیس مجلس گفت: در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای متشکل از اعضای فراکسیون‌های سیاسی مجلس طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا را بررسی کند. سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به جلسه صبح روز یکشنبه فراکسیون ولایت که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار شد، گفت: در این جلسه پیرامون اقدامات اخیر کنگره و سنای آمریکا که موضع‌گیری خصمانه آنها در برابر جمهوری اسلامی را بار دیگر به اثبات رساند، بحث و گفت‌وگو شد. وی در ادامه با بیان اینکه اعضا بر این اعتقاد بودند که اقدامات خصمانه آمریکا نیاز به برخورد روشن جمهوری اسلامی دارد، اظهار داشت: مقرر شد جمعی از اعضای 3 فراکسیون مجلس روی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا کار کنند تا پخته‌تر شود. عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای آتی کمیته‌ای متشکل از برخی اعضای فراکسیون‌های مجلس بررسی دقیق‌تر روی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا را آغاز می‌کنند.

جای دولت بودم، همه قراردادهای اقتصادی با فرانسه را لغو می‌کردم
دبیر ستاد حقوق بشر قوه‌قضائیه در واکنش به نشست اخیر سران منافقین در پاریس و اقدام سفیر فرانسه در شورای امنیت علیه ایران گفت: جای دولت بودم نه تنها روابط سیاسی فرانسه را کاهش می‌دادم بلکه قراردادهای اقتصادی امضا شده با آنها را لغو می‌کردم. به گزارش تسنیم، محمدجواد لاریجانی در حاشیه همایش سراسری قوه‌قضائیه با اشاره به نشست منافقین در پاریس گفت: به نظرم موضع فرانسه یک موضع بسیار توهین‌آمیز بود. وزیر امور خارجه ما 2 روز پیش با آنها دیدار کرد و هنوز هواپیمای ایشان بلند نشده که سفیرشان در شورای امنیت ما را ناقض قطعنامه همراه برجام اعلام کرده و به ایران توهین کرده است.  وی افزود: فرانسوی‌ها  یک تجمع بسیار داعشی را با برچسب جدیدی شکل دادند زیرا منافقین با داعش فرقی ندارند. اینکه از همه جای دنیا علیه جمهوری اسلامی جمع شوند و صحبت و توطئه کنند و بعد هم بگویند ما با اینها ارتباط نداریم، مثل جوک‌های سیاسی است که بهتر است برای مردم خودشان بگویند. لاریجانی تصریح کرد: رفتار فرانسه بسیار خصمانه و توهین‌آمیز است و من اگر جای دولت جمهوری اسلامی بودم نه‌تنها روابط سیاسی با فرانسه را کاهش می‌دادم بلکه قراردادهایی که با فرانسه راجع به پژو و امثال اینها بسته‌ایم، لغو می‌کردم زیرا به این ترتیب اولاً سیستم ماشین‌سازی داخلی احیا می‌شود، ضمناً آنها می‌فهمیدند با ما شوخی نکنند.


Page Generated in 0/0055 sec