printlogo


کد خبر: 177628تاریخ: 1396/4/13 00:00
سرخط خبر

 سازمان ملل پیش‌بینی کرد تعداد افراد سالخوره ایرانی نسبت به هر ۱۰۰ نفر جمعیت در سن کار کردن در سال ۲۰۲۰ میلادی حدود ۱۰ نفر باشد اما این رقم در سال ۲۰۶۰ میلادی به حدود ۵۰ نفر و در سال ۲۱۰۰ میلادی به حدود ۶۵ نفر برسد.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه‌های اجتماعی داخلی که اعضای آنها از 5 میلیون نفر بگذرد، اجازه فعالیت در زمینه خدمات مالی را دریافت خواهند کرد.
 ایران برای ۴ سال رئیس اتحادیه پست آسیا- اقیانوسیه شد.
 رئیس‌کل گمرک ایران از تشکیل یگان ویژه حفاظت گمرک خبر داد.
 هزار فقره اسناد املاک علوی به‌صورت رایگان به مردم محروم شرق گیلان واگذار شد.
 سازمان توسعه تجارت اعلام کرد هیچگونه مجوزی برای برگزاری «جشنواره خرید استانبول» صادر نکرده است.
 مدیرکل دفتر غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح کد رهگیری ۱۶ رقمی برنج در استان‌های گیلان و مازندران طی سال جاری خبر داد.
 معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت اجازه واردات برنج را یک ماه و تا تاریخ اول شهریور سال جاری تمدید کرد.
 دولت با قبول شرایط رکودی در معادن، یک کارگروه ویژه برای بخشش جرایم ناشی از تاخیر در پرداخت بدهی‌های این بخش تشکیل داد.
 علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران با ارسال نامه‌ای به اتحادیه‌های تولید و فروش پوشاک از آنها خواست واحدهای زیرمجموعه خود را که دارای جواز کسب بوده و در حادثه پلاسکو دچار زیان شده‌اند، برای دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی تا 20 تیرماه معرفی کنند.
 پس از کش‌وقوس‌های فراوان و پیگیری نمایندگان آذربایجان‌شرقی مبنی بر واگذاری ماشین‌سازی به مجموعه‌ای که اهلیت لازم را دارد، بالاخره حسن روحانی، رئیس‌جمهور در مرقومه مکتوب به وزیر رفاه دستور واگذاری ماشین‌سازی به شستا را صادر کرد.
 آیین‌نامه نحوه توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث ابلاغ شد.
 سامانه جدید گمرک در حوزه حقوقی در راستای حذف سیستم کاغذی و انجام نظارت برخط راه‌اندازی شد.
 مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اینکه هیات دولت ممنوعیت خرید ۱۱۴ کالای خارجی مشابه تولید داخلی توسط دستگاه‌های دولتی را مصوب کرده است، اظهار کرد: این مصوبه مربوط به دستگاه‌های دولتی است و مشمول عموم مردم نمی‌شود.
 سیف گفت: دستورالعمل‌های مربوط به تک‌نرخی شدن ارز آماده ابلاغ شده است.
 


Page Generated in 0/0059 sec