printlogo


کد خبر: 177636تاریخ: 1396/4/13 00:00
رویدادها

کاسه‌ساز بزودی مرخص می‌شود
پزشک معالج تهیه‌کننده فیلم سینمایی‌ «اخراجی‌ها» از روند درمان و زمان ترخیص او خبر داد. دکتر قدیانی، پزشک معالج حبیب‌الله کاسه‌ساز درباره روند درمانی این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون گفت: با توجه به روند خوبی که در شیمی‌درمانی آخر پشت‌سر گذاشتیم، وضعیت جسمانی حبیب‌الله کاسه‌ساز رو به بهبود است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی در ادامه درباره زمان ترخیص تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» بیان کرد: بدن‌شان نسبت به هفته‌های گذشته علائم خوبی به دارو نشان داده است. فکر می‌کنم در آینده نزدیک و تا 4-3 روز دیگر مرخص شود. قدیانی درباره ادامه روند درمان این هنرمند عنوان کرد: این درمان‌ها تا زمان رسیدن به بهترین نتیجه ادامه خواهد داشت و احتمال اینکه ایشان دوباره بتوانند به حرفه خود بازگردند، وجود دارد.

اکران «رؤیای آمریکایی» با حضور دهباشی و مستغاثی
به مناسبت هفته حقوق‌بشر آمریکایی مجموعه مستند «رویای آمریکایی» سه‌شنبه ۱۳ تیرماه با حضور حسین دهباشی و سعید مستغاثی در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود. مراسم رونمایی از بسته فرهنگی مجموعه مستند «رویای آمریکایی» که شامل ۵ اثر در نقد سیستم حکومتی و نظام اقتصادی آمریکاست، ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه با حضور  حسین دهباشی مستندساز و سعید مستغاثی کارشناس سینما در دفتر خبرگزاری فارس برگزار می‌شود. این مجموعه مستند که با همکاری «مرکز مستند سوره» و «موسسه رسانه‌ای اوج» تهیه شده است شامل مستندهای تحسین‌شده «چهار سوارکار»، «فوروارد»، «شیرجه»، «نقص» و «جاسوسی» است. حق رایت آن از تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم‌ها خریداری شده و سپس ترجمه، دوبله و آماده‌سازی شده است. براساس این گزارش، حضور برای عموم در این مراسم آزاد است و  پس از رونمایی این بسته مستند، علاقه‌مندان می‌توانند آن را از مراکز توزیع مستند خریداری کنند.

مافیای شکار در «به اضافه مستند»
بیست‌ودومین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» با پخش مستند تحسین‌شده «آزادی» روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت. این مستند که از امشب ساعت 21 با حضور رضا فرهمند، کارگردان مستند و محمد الله‌قلی، کارشناس حیات‌وحش پخش و بررسی خواهد شد روایتی است از  کشتار بی‌رویه پرندگان مهاجری که از شمال آسیا و اروپا برای زمستان‌گذرانی وارد تالاب‌های میانکاله و فریدون‌کنار می‌شوند. عوامل این  فیلم با نفوذ در مافیای کشتار و فروش غیرمجاز میلیون‌ها پرنده مهاجر (که تعدادی از آنها در لیست موجودات در حال انقراض هستند) تلاش می‌کنند از تمام زوایای پیدا و پنهان این اتفاق و رخدادهای آن اسناد تهیه کنند. در این فیلم رئیس اداره محیط‌زیست مازندران، رئیس شورای دامگاه‌داران، مدیر باغ پرندگان، انجمن دوستداران محیط‌زیست و شکارچیان و دامگذاران مختلف درباره  میزان پرندگان صید شده و علت عدم پیشگیری از انقراض دسته‌جمعی گونه‌های در معرض خطر، مورد سوال قرار می‌گیرند.

اکران «اشنوگل» در هفته دفاع‌مقدس
فیلم سینمایی «اشنوگل» ساخته مشترک هادی حاجتمند و علی سلیمانی در هفته دفاع‌مقدس به نمایش در می‌آید. به گزارش فارس، ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اشنوگل» درباره زمان اکران فیلم گفت: فیلم با موضوعی که دنبال می‌کند بهترین زمان برای اکرانش  در هفته دفاع‌مقدس خواهد بود. وی ادامه داد: پروانه نمایش فیلم توسط وزارت ارشاد صادر شده و بزودی با دفتر پخشی که مناسب اکران فیلم باشد قرارداد نمایش فیلم را منعقد می‌کنیم. تلاش می‌کنیم فیلم را در هفته دفاع‌مقدس اکران کنیم. فیلم به گونه‌ای طراحی شده که داستان نسل واحدی را به نمایش می‌گذارد که هر دو اهل جهاد، مقاومت و حرکتند ولی در نهایت یک گروه انحراف پیدا می‌کند و یک گروه در خط امام(ره) باقی می‌ماند. «اشنوگل» قصه خواهر و برادری است که یکی از آنها انقلابی و فرمانده گردان غواصان و دیگری منافق و یکی از سران مجاهدین خلق است که در نقطه‌ای مشترک در تقابل و رویارویی با یکدیگر قرار می‌گیرند.
 


Page Generated in 0/0048 sec