printlogo


کد خبر: 177748تاریخ: 1396/4/15 00:00
اخبار

مذاکره فشرده لاتزیو برای جذب سردار آزمون
باشگاه لاتزیو مذاکرات فشرده‌ای را با سران روستوف برای به خدمت گرفتن سردار آزمون شروع کرده و امیدوار است این مهاجم ایرانی را بزودی به خدمت بگیرد.
به نقل از کالچیونیوز ایتالیا، بعد از رفتن قربان بردیف به روبین‌کازان، سردار آزمون نیز به نظر تصمیم به جدایی از روستوف گرفته و در تمرین‌های روبین‌کازان شرکت کرده اما هنوز قراردادی را با این تیم امضا نکرده است. بعد از اینکه سردار آزمون در تمرین‌های روبین‌کازان شرکت کرد باشگاه لاتزیو مذاکرات خود را با روستوف برای جذب سردار آزمون شروع کرده و بشدت به دنبال نهایی‌کردن این انتقال تا هفته آینده است. به نظر می‌رسد باشگاه لاتزیو پیشرفت‌های خوبی در این مذاکرات داشته و ممکن است در فصل جدید لیگ ایتالیا سردار آزمون تنها لژیونر ایرانی باشد که در سری A و باشگاه لاتزیو توپ خواهد زد. پیش‌تر رحمان رضایی و علی سامره 2 بازیکن ایرانی بودند که در لیگ ایتالیا بازی کرده بودند.

عکس 1/2میلیارد تومانی کریستیانو رونالدو
مهاجم رئال‌مادرید از هر عکس تبلیغاتی در اینستاگرام، 2/1 میلیارد تومان به دست می‌آورد.‌ به نقل از ال‌پائیس، اینستاگرام برای خیلی از کاربران یک فرصت تجاری است، بویژه برای افراد مشهور، البته افراد زیادی نیز از طریق این شبکه می‌توانند مشهور شوند. شرکت انگلیسی Hopper در یک بررسی، فهرستی از ثروتمندترین‌ها در اینستاگرام را اعلام کرد. افراد مشهور از طریق یک عکس تبلیغاتی تا ۵۰۰ هزار یورو به دست می‌آورند. در رتبه نخست این فهرست سلنا گومز با بیشترین فالوئر (۱۲۲ میلیون) قرار دارد. خواننده ۲۴ ساله ۵۰۰ هزار یورو برای هر عکس کسب می‌کند. پس از او با اختلاف نزدیکی کیم کارداشیان با ۱۰۰ میلیون فالوئر، ۵۰۰ هزار یورو به دست می‌آورد اما در جایگاه سوم، کریستیانو رونالدو قرار دارد. مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید ۳۵۰ هزار یورو (یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) از انتشار هر عکس تبلیغاتی کسب می‌کند. او نخستین ورزشکار و مرد در این فهرست است. رونالدو ۱۰۴ میلیون هوادار در این شبکه اجتماعی دارد. دیگر ورزشکاری که در فهرست ۱۰ نفر برتر قرار دارد، لبرون جیمز است. بسکتبالیست آمریکایی 7/30 میلیون فالوئر دارد و بیشتر از ۱۰۵ هزار یورو از یک عکس تبلیغاتی دریافت می‌کند. 6 نفر دیگر حاضر در این فهرست اغلب مدل هستند.

واکنش تند مارادونا به طرح یک اتهام علیه خود
اسطوره فوتبال آرژانتین به یک اتهام علیه خود واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
به نقل از مدیاست، دیگو مارادونا اسطوره و نماد باشگاه ناپولی ایتالیا به شمار می‌آید که توانست در سال‌های حضور خود در این تیم 2 بار قهرمان رقابت‌های سری A  و یک بار قهرمان لیگ اروپا شود. مارادونا در بین هواداران ناپولی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. او به عنوان شهروند افتخاری شهر ناپل انتخاب شده است. بعد از این انتخاب، بعضی از رسانه‌ها مارادونا را متهم به این کردند که او در قبال دریافت پول قبول کرده است شهروند افتخاری شهر ناپل شود که این موضوع با واکنش تند ال‌دیگو مواجه شد. او گفت: به روح مادرم که از آسمان نظاره‌گر من است سوگند می‌خورم که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. وقتی به من پیشنهاد شهروند افتخاری شهر ناپل را دادند بلافاصله قبول کردم و اصلا از پول سخنی به میان نیامد. هرکسی که چنین فکری در سر دارد بیمار است. مارادونا ادامه داد: نمی‌دانم چرا بعضی چنین چیزهای در سر دارند. پول، پول، پول. همه برده پول شده‌اند. همه‌جا سخن از پول است. چرا دست برنمی‌دارید؟ دوست دارم با کسی که چنین اتهامی را به من می‌زند رودررو شوم تا به او تف کنم.
اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر به مقایسه مسی با خود واکنش نشان داد و گفت: دست از سر مسی بردارید. اجازه بدهید او آرامش داشته باشد. بعد از خداحافظی مسی از فوتبال پی می‌برید که او چه جواهری بود.

مسی تا ۲۰۲۱ با بارسلونا تمدید کرد
لیونل مسی قراردادش را با بارسلونا به مدت 4 سال دیگر تمدید کرد.‌ به نقل از سایت بارسلونا، لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا تصمیم گرفته است 4 سال دیگر در این تیم بماند. باشگاه بارسلونا اعلام کرد: این بازیکن قراردادش را 4 سال دیگر تمدید کرده است تا حداقل تا سال ۲۰۲۱ زمانی که این بازیکن ۳۴ ساله می‌شود در نوکمپ بماند. لیونل مسی با تمدید قرارداد خود با بارسلونا هفته‌ای 500 هزار پوند دریافت خواهد کرد تا بیشترین دستمزد را بین بازیکنان بارسلونا داشته باشد.
 


Page Generated in 0/0056 sec