printlogo


کد خبر: 177756تاریخ: 1396/4/15 00:00
کوتاه و گویا

  نخستین کنگره بین‌المللی حقوق ایران  با هدف بررسی حقوق زنان در منشور حقوق شهروندی و همچنین آموزش و به روزرسانی کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی در این حوزه، در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان و پژوهشگران می‌توانند با توجه به محورهای کنگره، مقالات خود را برای شرکت در این کنگره از طریق پایگاه اینترنتی  www.Lawi.ir  به دبیرخانه ارسال کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنگره مراجعه یا با شماره‌های  4-33699093-021و 9-36621318-021 تماس حاصل نمایند. زهرا اربابی  معاونت سازمان برنامه و بودجه  گفت: «نخستین کنگره بین‌المللی حقوق ایران» با هدف بررسی حقوق زنان در منشور حقوق شهروندی و همچنین آموزش و به روزرسانی کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
  سی و هشتمین فروشگاه زنجیره‌ای شهروند با حضور سید اکبر علوی، مدیرعامل شرکت شهروند و جمعی از مسؤولان شهری شهرستان ملارد  (مارلیک) به بهره‌برداری رسید. مدیر عامل شرکت شهروند در حاشیه افتتاح این فروشگاه با بیان اینکه شهروند در تمام نقاط شهر تهران به مردم خدمات‌رسانی می‌کند، اظهار کرد: فروشگاه شهروند برای نخستین‌بار در این منطقه به بهره‌برداری رسید تا با عرضه کالای با کیفیت به ساکنان محله خدمت‌رسانی کند.
  کاظم امیدی، باستان‌شناس گفت: بررسی‌های باستان‌شناسی قلعه‌های لشتان، شیخ محمد دیدبان، جناح، ایلود و کلات برای روشن کردن نقش بنادر لنگه و کنگ در ارتباط با این محوطه‌های تاریخی و نقش آنها در مشارکت تجارت دریایی شمال خلیج‌فارس انجام شد.
  محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی- فرهنگی شهرداری منطقه 7 از ضرورت افزایش فضای ورزشی- فرهنگی برای شهروندان خبر داد و تصریح کرد: با اجرای پروژه‌های متنوع، سرانه فضای ورزشی فرهنگی این منطقه 22 هزار مترمربع افزایش می‌یابد.
  محمدعلی شاه‌حسینی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 گفت: پارکینگ بوستان تبسم در نزدیکی متروی راه‌آهن و جوادیه  با ظرفیت 200 خودرو ساخته شد. این پارکینگ در زمینی به مساحت 6 هزار متر و با ظرفیت 200 خودرو  ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.
 


Page Generated in 0/0136 sec