printlogo


کد خبر: 177775تاریخ: 1396/4/15 00:00
اقتدار

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پس از عملیات موشکی لیله‌القدر
هرچه می‌توانید روی موشک کار کنید
ساعاتی پس از یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در دیداری صمیمانه با جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه با قدردانی از تلاش‌های سپاه در عرصه‌ موشکی فرمودند: «کارتان خیلی عالی بود، خداوند از شماها قبول کند. این، عبادت ماه رمضان است». به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌‌العظمی خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: «هرچه می‌توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است». ایشان گفتند: «همگی می‌توانید و تا می‌توانید و امکان دارید کار کنید؛ دشمن باید سیلی بخورد». در این دیدار، فرماندهان ضمن ارائه‌ گزارشی از عملیات موفقیت‌آمیز «لیله‌القدر» تأکید کردند: همان‌طور که حضرتعالی درباره‌ حفظ جان غیرنظامیان دستور داده بودید، در این عملیات با هدایت اطلاعاتی نیروی قدس، فقط مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و هیچ یک از مردم و غیرنظامیان آسیب ندیدند. این دیدار با دعای رهبر انقلاب اسلامی برای حاضران پایان یافت.

هر کشوری ضعیف باشد «محکوم به شکست» است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هر کشوری در جهان ضعیف باشد محکوم به شکست است، گفت: آمریکایی‌ها با این همه هیاهو جرات نمی‌کنند پای نیروهای زمینی‌شان را جایی باز کنند و گسترش دهند، پس باید در حاشیه بمانند. به گزارش روابط‌عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار حسین سلامی در آیین افتتاحیه پایگاه هوایی سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران اظهار داشت: بدون تلاش فداکارانه، جهاد کبیر و بدون ساختن قدرت و گسترش آن روی زمین نمی‌شود در مقابل دشمنان پر از کینه ایستاد. این استقامت، آرامش، امنیت، اقتدار و عزت حاکی از این است که انسان‌های فداکاری هستند که به خود نمی‌اندیشند تا به پیشرفت و آرامش یک ملت فکر کنند، جنس سپاه و نیروهای مسلح ذاتا اینگونه است. وی با تاکید بر اینکه هیچ راهی ‌جز قدرتمند شدن و قدرتمند ماندن نداریم، گفت: هر کشوری در جهان ضعیف باشد محکوم به شکست است، زمین مهم‌ترین عنصر قدرت یک نظام و ملت است بنابراین باید در زمین مستحکم باشیم و این دستور کار جدی ماست.

طرح افزایش بودجه نیروی قدس در دستور کار هفته آینده مجلس
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: طرح افزایش بودجه سپاه قدس دارای ۲۴ ماده است که مقرر شد در دستور کار هفته آینده مجلس قرار گیرد. کاظم جلالی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به طرح افزایش بودجه سپاه قدس اظهار داشت: در این طرح در مجموع  2000 میلیارد تومان اعتبار جهت افزایش توان موشکی و همچنین افزایش  فعالیت‌‌های عملیاتی نیروی قدس به منظور سرکوب تروریسم در منطقه در نظر گرفته شده است که سهم هریک از این بخش‌ها 1000 میلیارد پیش‌بینی شده است. وی با بیان اینکه این طرح دارای 24 ماده است، ادامه داد: مقرر شد این طرح در دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

حمایت مجلس از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش
نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش حمایت کردند. 162 نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس با امضای بیانیه‌ای  از عملکرد موشکی جمهوری اسلامی ایران و حمله سپاه به پایگاه تروریست‌های داعش حمایت کردند. در بخشی از این بیانیه که از سوی محمدحسین فرهنگی، عضو هیات‌رئیسه مجلس قرائت شد، آمده است: ما نمایندگان ضمن تاکید بر حفظ صلح و آرامش جهانی و محکوم کردن تحرکات آمریکا و همپیمانانش برای ناامن‌سازی منطقه، حمایت خود را از حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه طراحی و توطئه داعشیان در پاسخ به عملیات کور تروریستی این گروهک اعلام می‌داریم و از مسؤولان می‌خواهیم با حمایت از فرزندان انقلابی ملت، توطئه دشمنان این ملت انقلابی را خنثی کنند. همچنین یاد و خاطره شهید طهرانی‌مقدم را گرامی می‌داریم.
 


Page Generated in 0/0053 sec