printlogo


کد خبر: 177827تاریخ: 1396/4/17 00:00
کوتاه و گویا

انجمنی، شهردار منطقه 15 گفت: معابر نواحی هشتگانه منطقه در راستای نگهداشت شهر با پخش 9 هزار تن آسفالت طی 3 ماه گذشته بهسازی شد. این بهسازی در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه، افزایش مقاومت لایه‌های زیرین معابر در مقابل نفوذ باران و آب‌های سطحی روان و همچنین بهبود منظر شهری این معابر انجام شد.
مهرداد زنگنه‌فر، معاون شهردار منطقه 19 از رفع بیش از 500 مورد سد معبر در سال جاری با نظارت و کنترل مستمر 7  اکیپ  معبربان خبر داد.
مجیدسلمانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه 16 از برگزاری اردوی یک روزه ویژه کودکان کار  با حضور مربیان آموزش پارک ترافیک و همچنین  آموزشگران  پلیس راهور با همکاری ناحیه 6 خبر داد.
سید احمد محیط طباطبایی، رئیس ایکوم ایران و مشاور ریاست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در مراسم یادبود و بزرگداشت بتول احمدی، مدیر سابق موزه رضا عباسی که به همت موزه رضا عباسی، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) برگزار شد، گفت: از این پس کتابخانه موزه رضا عباسی به عنوان تالار خانم احمدی نامگذاری و تابلویی به اسم ایشان در ورودی کتابخانه نصب می‌شود.
برترین‌های کشوری بخش کتاب‌سازی کودک و نوجوان پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، در گروه‌های سنی 8 تا 17 سال معرفی شدند. آیین پایانی پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام)، در روز جمعه 13 مرداد 1396، همزمان با ولادت این امام مهربانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
در بیستمین جلسه کمیته فنی تفاهمنامه‌های دانشگاه جامع علمی- کاربردی، جزئیات تفاهمنامه‌ جامع فی‌مابین دانشگاه جامع علمی- کاربردی با سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و نیز تفاهمنامه‌ سامانه مجازی کارآفرینی(سمک) با دانشگاه مطرح و بررسی شد.
شصت‌وهشتمین نشست زرین‌قلم با رونمایی از کتاب «کسی در من شیطنت می‌کند»، به نویسندگی افسانه احمدی، سه‌شنبه 13 تیر در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی- فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی ایستگاه‌های سلامت با موضوع دخانیات در سرای محلات با هدف افزایش آگاهی عمومی شهروندان خبر داد. این اقدام به منظور تبیین مضرات دخانیات همچنین ارتقای سطح آگاهی شهروندان و حساس‌سازی جامعه با معضل دخانیات، ارائه راهکار در جهت کاهش مصرف آن و رسیدن به محله‌های سالم، برنامه‌های متنوعی از قبیل کارگاه آموزشی، مسابقات ورزشی، ایستگاه‌های سلامت، جشنواره‌های مختلف و... در این منطقه  اجرا  خواهد شد.


Page Generated in 0/0057 sec