printlogo


کد خبر: 177873تاریخ: 1396/4/18 00:00
سرخط خبر

 سیدرضا نورانی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات کشاورزی گفت: خبر آزادسازی واردات زعفران و پودر زعفران صحت ندارد، چون ۹۵ درصد زعفران جهان در ایران تولید می‌شود.
 مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از عدم اتصال سامانه‌های گمرک، سازمان تعزیرات حکومتی و ناجا به سامانه جامع اموال تملیکی خبر داد.
 با دستور مستقیم وزیر صنعت، معدن و تجارت شرایط واردات باتری و ذخیره‌ساز‌های انرژی خودرو تغییر یافت و فقط تولیدکنندگان و واردکنندگان دارای گواهی فعالیت از مرکز اصناف و بازرگانان ایران در صورت ثبت نمایندگی قانونی می‌توانند اقدام به واردات کنند.
 رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: توقف اخذ ۱۰ ریالی از پیامک برای واریز به خزانه که در بخش درآمدی بودجه پیش‌بینی شده تخلف است.
 بر اساس رای دیوان عدالت اداری با ابطال بخشنامه ۳سال قبل سازمان امور مالیاتی، نیاز به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده برای تقسیط جرایم مالیات‌های مستقیم رفع شد.
 رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به پیشرفت ۸۵درصدی فاز یک آزادراه تهران- شمال گفت: این آزادراه در سال ۱۴۰۱ به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.
 امیرحسین زمانی‌نیا، معاون امور بین‌الملل وزیر نفت گفت: در برجام موضوع بازگشت تحریم‌ها مطرح و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امضای قرارداد با شرکت‌های توتال و سی‌ان‌پی سی‌ای تاییدکننده این است که ما در شرایط عادی هستیم و بازگشت تحریم‌ها غیرمحتمل است.
 معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: ۳۱ تیرماه، آخرین مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری است.
 منصور ریاحی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با اجرای طرح پیمایش، به میزان ۳میلیارد لیتر در مصرف فرآورده نفتی صرفه‌جویی شده است.
 رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اعلام اینکه تعداد کارگران قراردادی از مرز 12 میلیون نفر شامل 95 درصد کل کارگران کشور گذشت، گفت: برای اجرای تبصره یک ماده 7 قانون کار، وزارت کار در حال تدوین آیین‌نامه است.
 


Page Generated in 0/0110 sec