printlogo


کد خبر: 177879تاریخ: 1396/4/18 00:00
کوتاه و گویا

  سیدعباس طباطبایی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری  منطقه 11 گفت: از سوی مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 11 مددجویان مجموعه بهاران با حضور کارآفرینان توانمندسازی و آماده ورود به بازار کار می‌شوند. فعالیت‌های مجموعه بهاران به مددجویانی که ترک اعتیاد کرده‌اند اختصاص دارد و ما در سال جاری با دعوت از کارآفرینان و پیشه‌وران ماهر بر مساله مهارت آموزی و کارآفرینی  این افراد تمرکز کرده‌ایم.
  عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 گفت: همزمان با تکمیل تجهیزات و با هدف تسهیل و تسریع در روند بهره‌برداری از ایستگاه متروی بریانک و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان، عملیات محوطه‌سازی مترو در قالب احداث ایستگاه تاکسی و اتوبوس و همچنین زیباسازی محیطی در دست اجراست.
  احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در جلسه‌ای که با حضور مدیر و کارکنان مدیریت پیشگیری و مقابله با سوانح و بحران، مدیر سازماندهی و مطالعات منابع انسانی، مشاور مدیرعامل در حوزه پیشگیری و مقابله با بحران و سوانح، مدیر بازرسی و مدیر مرکز فرمان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد، گفت: شما قدرت تاکتیکی متروی تهران در مواجهه با حوادث هستید و باید همواره در بهترین سطح آمادگی برای جمع‌آوری سوانح باشید.
  ولی مسگری‌نجاتی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 6  گفت: 2 توقفگاه اضطراری در بزرگراه کردستان در محل تقاطع خیابان سی و سوم و ایستگاه خیابان دبستان ایجاد شده تا ماشین‌های مسافربر در این پهلوگاه قرار گیرند و سوار و پیاده کردن مسافر در محل امن صورت گیرد.
  رضا اسماعیلی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع همزمان با هفته بدون دخانیات با شعار «دخانیات تهدیدی برای سلامت و بنیان خانواده» در بوستان‌ها و سراهای محله خبر داده و افزود:  به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی برای افزایش آگاهی جوانان و نوجوانان با عوارض استعمال دخانیات و قلیان و فرهنگسازی کاهش مصرف مواد دخانی با همیاری خانه‌های سلامت محلات بیست‌ویک‌گانه تا 16 تیر به اجرا در می‌آید.
  مهندس عبدالمطلب توجهی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک گفت: با هدف تسریع در تردد خودروهای آتش‌نشانی و تسهیل در امدادرسانی نیروها به حادثه‌دیدگان، عملیات ساماندهی ترافیکی در مسیر ایستگاه آتش‌نشانی پارک‌وی با نصب 15عدد نرده طرح استیل و 6 عدد مانع یوشکل اجرا شد و توانست در جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی و روانسازی ترافیک عبوری در این تقاطع موثر واقع شود.
  میرزایی، معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 22 از  اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های زیست محیطی در محلات مختلف منطقه با شعار «نه به کیسه‌های نایلونی» با هدف فرهنگسازی برای استفاده از مواد تجزیه‌پذیر در چرخه محیط زیست با همکاری شهروندان خبر داد.
  رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر تهران درباره واگذاری 23 مجتمع بهاران شهرداری تهران به قرارگاه جهادی امام رضا علیه‌السلام گفت: «متأسفانه اطلاعات اشتباه در کنار نگاه سیاسی به مقوله‌های اجتماعی، تبدیل به آفتی شده است که کار ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت را با اختلال مواجه خواهد کرد.
  در سمینار «تبیین نقش روابط عمومی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی» نشان خلاقیت و نوآوری برای مدیریت ارتباطات و بین‌الملل به شرکت بهره‌برداری متروی تهران اهدا شد.
  حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  در پنجمین همایش سلحشوران دفاع‌مقدس ویژه گرامیداشت حاج احمد متوسلیان، ادامه راه بزرگانی چون متوسلیان را در حرکت بر مسیر فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: امروز آرامش، امنیت و عزت ما مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است. این انقلاب امانت آنها در دستان ماست و وظیفه تک‌تک ما حفظ و حراست از این امانت است و این مساله جز با نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ممکن نیست؛ نشر این فرهنگ بزرگ‌ترین ادای دین به آنهاست. به گفته وی، خداوند در سوره «صف» مؤمنان را به معامله‌ای الهی راهنمایی می‌کند که در آن فروشنده مردم مؤمن هستند، خریدار خود خداوند است و کالای مورد معامله جان و مال مؤمنان است. مردم کشور ما در جریان انقلاب اسلامی و پس از آن با رهنمودهای امام خمینی(ره) در مسیر معامله با خداوند قرار گرفتند و در این راه جان و مال خود را فدا کردند.


Page Generated in 0/0181 sec