printlogo


کد خبر: 177890تاریخ: 1396/4/18 00:00
اخبار

بازیکن برزیلی سابق الغرافه به قتل رسید
بازیکن برزیلی که سابقه بازی در الغرافه قطر را در کارنامه داشت به ضرب گلوله در سائوپائولو به قتل رسید. به نقل از اسکای اسپورت، فوتبال برزیل بار دیگر رنگ خون به خود گرفت و این بار هم یک بازیکن دیگر از فوتبال این کشور به قتل رسید.  جانسون کندریک، بازیکن برزیلی که سابقه بازی در الغرافه قطر را در کارنامه داشت در ساحل سائوپائولو به ضرب گلوله یک فرد ناشناس به قتل رسید.  پلیس برزیل اعلام کرد که طبق گفته‌های شاهدان، یک موتورسوار قصد داشته است این بازیکن برزیلی را به زور برباید اما با مقاومت او مواجه شده و در نهایت وقتی موتورسوار از ربودن این بازیکن ناامید شد او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

فیفا سرمربی تیم‌ملی مکزیک را نقره‌داغ کرد
سرمربی تیم‌ملی مکزیک به دلیل اعتراض در طول رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها 6 جلسه از همراهی تیمش محروم شد. به نقل از ساکرنت، خوان کارلوس اوسوریو سرمربی تیم‌ملی مکزیک به دلیل اعتراض به داور مسابقه در جریان دیدار رده‌بندی جام کنفدراسیون‌ها برابر پرتغال 6 جلسه از همراهی تیمش محروم شد. این محرومیت باعث خواهد شد که این سرمربی صاحبنام مکزیکی رقابت‌های گلدکاپ را از دست بدهد؛ رقابت‌هایی که از روز یکشنبه آغاز خواهد شد. در روز نخست این رقابت‌ها آمریکا باید برابر السالوادور قرار بگیرد. فیفا در تشریح محرومیت این سرمربی نوشته است: اوسوریو در جریان دیدار رده‌بندی جام کنفدراسیون‌ها به داور مسابقه توهین کرد که همین باعث شد داور عربستانی او را از کنار زمین اخراج کند.  بعد از بررسی این صحنه متوجه شدیم نیاز است اقدام بیشتری صورت گیرد و به همین خاطر او را 6 جلسه محروم کردیم.  

سریع‌ترین مرد ایران طلایی شد
سریع‌ترین مرد ایران در رقابت‌های دوومیدانی آسیا طلایی شد. به گزارش ایسنا، حسن تفتیان، نماینده ایران در دوی ۱۰۰ متر رقابت‌های قهرمانی آسیا با رکورد 25/10 ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت. این سومین مدال طلای کاروان دوومیدانی ایران در رقابت‌های آسیایی بود. تفتیان اولین طلایی ایران در دوی ۱۰۰ متر قهرمانی آسیا است که نام خودش را در این ماده ماندگار کرد.

مظفر سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان شد
سرمربی تیم فوتسال بانوان مشخص شد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کمیته بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه  به نشست ‌نهایی کمیته فنی فوتسال در راستای تقویت فنی تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان، به منظور حضوری موفق در رویدادهای پیش رو (بازی‌های داخل سالن المپیک آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا) شهرزاد مظفر و رز جدیدی‌زاده به عنوان سرمربی و مربی تیم‌ملی فوتسال بانوان انتخاب شدند.  همچنین از زحمات فروزان سلیمانی و آمنه محمودی در مدت همکاری‌شان با تیم‌ملی فوتسال بانوان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تاج: تغییرات ربطی به اطلاعیه‌های کی‌روش و اسدی ندارد
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال اصلا به اطلاعیه‌های اخیر کی‌روش و اسدی علیه یکدیگر برنمی‌گردد. ‏مهدی تاج درباره استعفای علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و ‏انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان جانشین او، گفت: آقای اسدی زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشید و ما هم قدردان ایشان هستیم. طبق ‏اطلاعیه‌ای که منتشر کردیم این تغییر اصلاً به اطلاعیه‌های اخیر کی‌روش و  اسدی علیه یکدیگر برنمی‌گردد. ‏وی ادامه داد: آقای اسدی در فضایی کاملاً تفاهمی و با هدف حمایت از فوتبال ملی تصمیم به جابه‌جایی مسؤولیتی گرفت. تاج با اشاره به سمت جدید اسدی اظهار داشت: آقای اسدی به‌عنوان مشاور عالی بنده منصوب شده است.  ما با ایشان تفاهم کردیم و وظایف کاملاً ‏روشن است.  همین چهارشنبه ایشان به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال در جلسه دادگاه CAS که در سوییس به منظور پیگیری ‏اختلافات ما با عربستان تشکیل می‌شود، شرکت خواهد کرد. ‏وی همچنین خاطرنشان کرد: درباره اینکه عده‌ای از این جابه‌جایی انتقاد می‌کنند باید بگویم بالاخره کار تیم‌ملی در آستانه حضور در جام‌جهانی نباید ‏در یک فضای تنش‌آلود دنبال شود و باید آرامش داشته باشد، ولی این تغییر نافی خدمات و زحمات آقای اسدی نیست. ‏رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این تصمیم مربوط به امروز نبوده و اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون کاملاً در جریان کار قرار دارند.  
 


Page Generated in 0/0056 sec