printlogo


کد خبر: 177938تاریخ: 1396/4/19 00:00
اخبار

چند مدیر عامل بزودی بازداشت می‌شوند
با اثبات تخلفات مالی برخی مدیران سابق 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای مراجع ذی‌ربط، بزودی پای مدیران نام‌آشنای ورزشی به دادگاه باز خواهد شد! با ورود نهادهای ذی‌ربط به تخلفات مالی در پرسپولیس و استقلال، چند تن از مدیران‌عامل سابق این دو باشگاه در آستانه بازداشت و معرفی به مراجع قضایی قرار دارند. منابع آگاه خبر دادند مراجع ذی‌ربط رسیدگی به این پرونده مهم به اسناد و مدارک بسیار مهمی درباره برخی سوءجریان‌های مالی و حیف و میل بیت‌المال با عددسازی و سندسازی در مدیریت سالیان اخیر دست پیدا کرده‌اند. به این ترتیب با توجه به محرز بودن تخلفات مالی پس از پایان تحقیقات، چند نفر از مدیران عامل سابق باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دادگاه برای رسیدگی به پرونده تخلفات مالی که مرتکب شده‌اند معرفی می‌شوند. نام این افراد نزد خبرگزاری میزان محفوظ است و در زمانی مناسب جزئیات بیشتری درباره تخلفات مالی برخی مدیران عامل سابق 2 باشگاه مردمی پایتخت منتشر خواهد شد.

بیماری کیمیا علیزاده و درمان 3 هفته‌ای
فیزیوتراپ کیمیا علیزاده درباره آخرین وضعیت او بعد از بازگشت از مسابقات جهانی کره‌جنوبی گفت: علیزاده دچار نوعی سندرم است که به نوعی سیستم عصبی و عضلات محیطی وی را درگیر می‌کند. البته درمان این بیماری تا 3 هفته‌ طول می‌کشد. سارا جمهوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: علیزاده در همان کره‌جنوبی دچار سرگیجه و عدم تعادل شده بود. بعد از بستری شدن در بیمارستان و انجام آزمایش‌های مختلف پزشک معالجش شنبه این تشخیص را داد که او مبتلا به نوعی سندرم است. در حقیقت این سندرم نوعی بیماری است که بر اثر حمله سیستم ایمنی بدن به اعصاب محیطی ایجاد می‌شود و به دنبال این حمله احساس ضعف در ماهیچه‌ها و عدم تعادل ایجاد می‌شود. وی با بیان اینکه درمان این بیماری تا 3 هفته‌ طول می‌کشد تا فرد بهبودی کامل خود را پیدا کند، گفت: علیزاده از زمانی که از مسابقات جهانی کره‌جنوبی بازگشته، در بیمارستان بستری است و تحت درمان قرار دارد. من امیدوارم بعد از این مدت علیزاده سلامت جسمانی خود را پیدا کند.

3 بازیکنی که الاهلی عربستان در آستانه جذب آنهاست
سرمربی جدید الاهلی به دنبال تغییرات اساسی در میانه‌ میدان تیمش است و بر این اساس با 3 بازیکن جدید به توافق رسید. به نقل از الریاض، الاهلی عربستان حریف پرسپولیس در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. این تیم فصل قبل نتوانست در رقابت‌های لیگ عربستان عملکرد خوبی از خود نشان دهد و این الهلال بود که با اختلاف زیاد عنوان قهرمانی را به دست آورد. الاهلی چند روز پیش تصمیم گرفت نیمکت خود را جوان کند و سرگئی ربروف اوکراینی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. این تیم عربستانی به دنبال تغییرات اساسی در تابستان است تا هم در لیگ برتر عربستان و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج درخشانی به دست آورد. روزنامه الریاض از 3 بازیکنی سخن به میان آورد که ربروف به آنها علاقه دارد و در آستانه پیوستن به الاهلی هستند. دنیس هارماش از دیناموکی‌یف، یوسف المساکنی از الریان و مائوریسیو از زنیت روسیه، 3 بازیکنی هستند که در آستانه پیوستن به الاهلی هستند و جالب اینکه هر سه بازیکن هم در خط میانی بازی می‌کنند.

حکم دیوان عدالت مبنی بر فعالیت هاشمی در فدراسیون تیراندازی
دیوان عدالت اداری در حکم خود اعلام کرد مهدی هاشمی همچنان رئیس فدراسیون تیراندازی است. دیوان عدالت اداری در نامه‌ای به تاریخ 18 تیرماه به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد مهدی هاشمی همچنان رئیس فدراسیون تیراندازی است و حکمی را که قبلا صادر کرده بود باطل کرد. در سال 93 انتخابات فدراسیون تیراندازی برگزار و مهدی هاشمی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. بعد از این انتخاب، دادگر یکی از نامزدهای انتخابات شکایت خود را مبنی بر دوشغله بودن مهدی هاشمی ارائه کرد و براین اساس با رأی دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون تیراندازی باطل شد. وزارت ورزش نیز مهدی هاشمی را برکنار و مبینی را به عنوان سرپرست معرفی کرد. بعد از اعتراض مهدی هاشمی به این رأی، دیوان عدالت اداری رأی مجددی را صادر کرد که بر این اساس با توجه به اینکه هاشمی جانباز بیش از 50 درصد است، قانون ممنوعیت دوشغله‌ها شامل وی نمی‌شود.
 


Page Generated in 0/0051 sec