printlogo


کد خبر: 177946تاریخ: 1396/4/19 00:00
سرخط خبر

 علیرضا زاهدیان، معاون طرح‌های آماری و آمارهای ثبتی مرکز آمار ایران گفت: در 3 ماه نخست سال ۹۶، یک میلیون نفر به جمعیت شاغلان کشور افزوده شده است.
 بانک مسکن شرایط انتقال تسهیلات ساخت بدون سپرده از محل اوراق ساخت مسکن به خریداران واحدهای تکمیل شده (فروش اقساطی) را تسهیل و شرایط ویژه‌ای نیز برای زوجین تعریف کرد.
 فرآیند تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان تا سقف ۵۰ میلیون تومان در حالی ادامه دارد که آخرین گزارش از عملکرد رسیدگی به وضعیت این تعاونی حاکی از آن است که تاکنون و در 3 مرحله اختصاص خط اعتباری بانک مرکزی حدود ۱۲۱ میلیارد تومان به ۱۴ هزار و ۸۲۰ نفر پرداخت شده است.
 یک مقام ارشد صنعت هوایی خبر داد: پس از حدود 8 سال مدیریت فرهاد پرورش در ایران‌ایر، قرار شد فرزانه شرفبافی از اعضای هیأت مدیره هما، در صورت تصویب هیأت وزیران جایگزین وی در هما شود و پرورش هم به عنوان نماینده سازمان هواپیمایی ایران، به کانادا برود.
 اتاق اصناف ایران اعلام کرد تعداد کل بازرسی‌ها از صنوف تهران در خردادماه سال جاری ۳۳ هزار و ۹۳۵ فقره است که ۴ هزار و ۶۲۵فقره پرونده با برآورد جریمه پیشنهادی به ارزش بیش از ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تشکیل شده است.
 حسین عبده‌تبریزی، مشاور وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه 5/2 میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد، گفت: بانک مرکزی فشار زیادی برای فروش خانه‌های خالی بر بانک‌ها وارد کرده است چون بخش قابل ملاحظه‌ای از خانه‌های خالی در تملک بانک‌هاست.
 


Page Generated in 0/0188 sec