printlogo


کد خبر: 177972تاریخ: 1396/4/19 00:00
اخبار

وزیر علوم هر چه سریع‌تر پرونده بورسیه‌ها را تعیین تکلیف کند
عضو کمیسیون آموزش گفت: وزیر علوم که از اداره وزارتخانه باز مانده است هر چه زودتر باید درباره پرونده بورسیه‌ها تصمیم‌گیری کند. جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت پرونده بورسیه‌ها در کمیسیون متبوع خود اظهار داشت: پرونده بورسیه‌ها بحثی کهنه و طولانی است که پیچیدگی و جزئیات فراوانی دارد. وی با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری درباره به سرانجام نرسیدن پرونده بورسیه‌ها گفت: این امر بسیار زشتی برای مجلس است که به یک پرونده ورود کرده اما آن را به اتمام نرساند و در نهایت رهبر انقلاب تذکر دادند به مردم ظلم شده است. نماینده مردم رشت بیان داشت:‌ پرونده بورسیه‌ها در کمیسیون آ‌موزش و تحقیقات به دلیل آنکه وزارت علوم در برابر تحقیقات و سوالات مقاومت می‌کرد، ابتر مانده و رها شد؛ اگرچه مجلس هم در این‌باره خوب همکاری نکرد بنابراین این پرونده به سرانجام نرسید. کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه رها شدن پرونده بورسیه‌ها در مجلس کار درستی نبود، خاطرنشان کرد: باید دوباره این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات پیگیری و بررسی شود تا به سرانجام برسد. وی پیرامون علت طولانی شدن بررسی پرونده بورسیه‌ها تصریح کرد: وزیر علوم که از اداره وزارتخانه باز مانده است باید هرچه زودتر در این‌باره تصمیم‌گیری و این پرونده را تعیین تکلیف کند.

امروز؛ اعلام وضعیت نهایی صحت انتخابات شورا‌ها
عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها می‌گوید وضعیت نهایی حوزه‌هایی از انتخابات شورا‌ها که گزارش‌هایی درباره آنها مطرح شده، تا دوشنبه مشخص می‌شود. قاسم میرزایی‌نیکو درباره بررسی وضعیت صحت برگزاری انتخابات شوراها به خانه ملت گفت: در حال بررسی وضعیت انتخابات شوراها در حوزه‌هایی هستیم که گزارش‌هایی درباره آنها مطرح شده است. نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس تصریح کرد: حوزه‌هایی که تاکنون تایید نشده‌اند، مشکلات فردی دارند؛ یعنی گزارش‌هایی درباره افراد مطرح شده که گزارش‌ها بعدا نیز قابلیت رسیدگی دارند و ما فعلا به دنبال تایید صحت انتخابات این حوزه‌ها هستیم. وی افزود: بخش حقوقی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها کار خود را برای بررسی گزارش‌ها و شکایات آغاز کرده و همه موارد قابل بررسی است؛ برای مثال ممکن است در صندوقی هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته باشد، بلکه فردی خطاهایی مرتکب شده که این خطاها جداگانه بررسی می‌شود. عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: در استان‌های تهران، کرمانشاه، خوزستان و قزوین حوزه‌هایی وجود دارد که هنوز صحت انتخابات آنها تایید نشده، به همین جهت نفراتی تعیین شده‌اند تا بازرسی‌های لازم را انجام دهند.

حرکت برادران سپاه سیلی محکمی بر دهان دشمنان بود
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: عملیات اخیر سپاه پاسداران در قاموس نیروهای مسلح بود و حرکت برادران سپاهی سیلی ‌محکمی بر دهان دشمنان بود. به گزارش تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه گردهمایی سراسری سالانه رؤسای بازرسی‌های نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش‌بینی و پیشگیری لازم در جهت به خاک مالیدن پوزه دشمنان انجام شده و اجازه هیچگونه تجاوزی را به متجاوزان نمی‌دهیم. وی با بیان اینکه پیام ما به متجاوزان پاسخ کوبنده موشکی به حمله ترقه‌ای بود، افزود: قدرت نیروی زمینی ارتش ایران در رزمایش‌ها نشان داده شده و در مسیر منویات مقام معظم رهبری روز به‌ روز نیروهای ما به‌لحاظ ذهنی و عملی آماده‌تر شده و با این حرکت اقدامی بازدارنده داریم. فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سوالی پیرامون پاسخ‌های کوبنده به متجاوزان با تاکید بر اینکه هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌کند، خاطرنشان کرد:‌ اقدام اخیر سپاه در قاموس نیروهای مسلح بود و حرکت برادران سپاهی سیلی ‌محکمی بر دهان دشمنان بود، حرکتی که اقدام همه‌جانبه تمام نیروهای دفاعی ایران بود و تمام نیروهای نظامی ایران در کنار هم و در رکاب مقام معظم رهبری به گوش دشمنان سیلی می‌زنند و هوشیاری لازم را به آنها می‌دهند که خاک ایران جای نفوذ و توطئه‌های‌شان نیست.


Page Generated in 0/0053 sec