printlogo


کد خبر: 177988تاریخ: 1396/4/20 00:00
کوتاه و گویا

درمانگاه تک‌تخصصی شهیده منصوری رزاقی برای ویزیت رایگان بیماران بی‌بضاعت در منطقه 10به مدت 2 روز دایر شد.
کتاب «هوس تلخ» به نویسندگی مریم زینلی در شصت‌ونهمین نشست زرین‌قلم، سه‌شنبه 20 تیر در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، نقد و بررسی می‌شود.
سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 از احداث بزرگ‌ترین پایانه حمل‌ونقل عمومی پهنه جنوب تهران با ظرفیت گردش بیش از 800  دستگاه از تمام مدل‌های حمل‌ونقلی در قالب مجتمع چندمنظوره خبرداد.
انجمنی، شهردار منطقه 15 گفت: تغییر کاربری 664 واحد مستقر در 11 گاراژ و کوچه کوه یخی  طبق طرح تفصیلی و تبدیل به  پهنه تجاری در دستور کار قرار گرفته و تاکنون عملیات بازسازی جهت تغییر کاربری 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به همت سامانه 137 منطقه 13  و طی طرحی ویژه، موضوعات درخواستی شهروندان که بیشترین فراوانی را داشتند در قالب پیام‌های 137 مورد بررسی، آسیب‌شناسی و بازخوردسنجی قرار می‌گیرد.
محمدعلی قندهاری‌نیا، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 تهران از استقرار غرفه‌های اطلاع‌رسانی در ایستگاه‌های متروی امام خمینی(ره) و دروازه دولت خبر داد.
مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، یک بسته حمایتی به منظور معرفی آثار و محصولات دارای محتوای فاخر چندزبانه و با مجوز از مرکز (شامل وب‌سایت، اپلیکیشن و بازی تلفن همراه، نرم‌افزارهای رایانه‌ای و محتوای چندرسانه‌ای) در نمایشگاه GTEX 2017 در نظر گرفته است.
علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ از جمع‌آوری روزانه یکهزار و ۱۱۹ تن زباله از سطح منطقه خبر داد و گفت: ماهانه ۳۴هزار و 703 تن زباله از منطقه۲ خارج می‌شود.


Page Generated in 0/0054 sec