printlogo


کد خبر: 177994تاریخ: 1396/4/20 00:00
پیام مردمی

درخواست از نیروی انتظامی
مدتی است با اجرای طرح‌های برخورد با معتادان متجاهر شاهد حضور گشت‌های پلیس در معابر و کوچه‌های فرعی هستیم، این حضور بسیار خوب و قابل تقدیر است اما به نظر می‌رسد باید در برخی مناطق که معتادان از فضای کوچه‌پس‌کوچه و معابر فرعی بسیارش برای پنهان شدن استفاده می‌کنند، بیشتر شود. از نیروی انتظامی و ماموران زحمتکش این نیرو تقاضا داریم گشت‌های انتظامی انفرادی، موتوری و خودرویی خود را در مناطقی مانند بلوار نیکنام و کوچه‌های فرعی محلاتی، افتخاری و لادن در محدوده منطقه 14 افزایش دهند. این روزها شاهد حضور معتادان متجاهر در این کوچه‌ها هستیم که براحتی در برابر انظار عمومی سرگرم استعمال مواد مخدر و همچنین خرید و فروش آن هستند. از نیروی انتظامی تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.
جمعی از اهالی محله نیکنام

درخواست از شرکت مترو و شهرداری تهران
حدود 2 سال است طرح ساخت زیرگذر برای ایستگاه متروی ابن‌سینا واقع در تقاطع خیابان پیروزی و بزرگراه امام علی(ع) در حال اجراست اما با گذشت این زمان هنوز خروجی مترو در ضلع جنوبی خیابان پیروزی به بهره‌برداری نرسیده است و شهروندان این منطقه به اجبار باید از میان خودروها در وسط خیابان پیروزی  عبور کنند. این موضوع بویژه در ساعات شب و اوج ترافیک باعث ایجاد مشکلات زیادی برای تردد مردم شده است. از شرکت بهره‌برداری متروی تهران و همچنین شهرداری منطقه 14 تقاضا داریم هر چه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی خروجی مترو در ضلع جنوبی خیابان پیروزی روبه‌روی ایستگاه ابن‌سینا اقدام کنند.
علیرضا  محمدی از تهران

درخواست از شرکت  آب و فاضلاب
این روزها یکی از دعاوی‌ای که در شوراهای حل اختلاف مطرح است مربوط به پرداخت نشدن هزینه نصب انشعاب فاضلاب توسط فروشندگان ملک است؛ فروشندگانی که در زمان فروش ملک هزینه و بدهی احتمالی به شرکت آب را برای نصب فاضلاب از خریدار پنهان کرده‌اند و خریدار پس از به نام زدن سند ملک متوجه بدهی چند میلیونی ملک به شرکت آب و فاضلاب می‌شود، بدهی‌ای که طبق قانون مربوط به فروشنده است. چرا سازمان آب و فاضلاب تهران، سازوکاری را ایجاد نمی‌کند تا فروشندگان و بویژه برخی بساز و بفروش‌های متخلف قبل از به نام زدن سند حتما مفاصاحساب شرکت آب را هم دریافت  ‌کنند و در دفاتر اسناد رسمی ارائه دهند تا پس از فروش ملک، خریدار از همه جا بی‌خبر درگیر بدهی‌ به شرکت آب و همچنین شوراهای حل اختلاف برای احقاق حقوق خود نباشد.
مهدی علیزاده از تهران
 


Page Generated in 0/0048 sec