printlogo


کد خبر: 178008تاریخ: 1396/4/20 00:00
اخبار

نفت تهران و سایپا منتفع از استقلال و پرسپولیس
با قرعه‌کشی لیگ برتر مشخص شد که استقلال و پرسپولیس با تیم‌هایی بازی می‌کنند که هفته قبل به مصاف استقلال خوزستان و فولاد رفته‌اند. قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر انجام شد و در این میان تیم فوتبال استقلال به نسبت پرسپولیس با قرعه نسبتا دشوارتری روبه‌رو شد. آبی‌های پایتخت در گرمای هوا باید به خوزستان بروند و احتمالا در زمستان باید میهمان تراکتورسازی در تبریز باشند. در آن سو ولی پرسپولیس در گرما به اهواز نمی‌رود و زمانی هم میهمان تراکتورسازی است که شرایط آب‌وهوایی تبریز بسیار مطلوب خواهد بود. شرایط 2 تیم در هفته آخر لیگ هم بسیار متفاوت است و این مسأله باعث می‌شود تا قرعه پرسپولیس مناسب‌تر به نظر برسد. اما نکته دیگر درباره این دو تیم آنجایی است که پرسپولیس باید با تیم‌هایی بازی کند که پیش از آن برابر فولاد به میدان رفته‌اند و استقلال هم باید مقابل تیم‌هایی به میدان برود که پیش از آن به مصاف استقلال خوزستان رفته‌اند. در ادامه هم تیم سایپا با تیمی بازی می‌کند که به مصاف استقلال رفته و نفت تهران هم به مصاف تیمی می‌رود که پرسپولیس قبل از آن به مصافش رفته است. در لیگ هفدهم فوتبال ایران جذابیت‌های زیادی نهفته است. از جمله تقابل علی دایی و علی کریمی یا مصاف ذوب‌آهن و سپاهان که تقابل قلعه‌نویی و کرانچار خواهد بود.

المپیاکوس خبر انتقال انصاری‌فرد را تکذیب کرد
سایت رادیو ورزش یونان انتقال ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس به تیم ناتینگهام فارست انگلیس را از سوی مقامات این باشگاه تکذیب کرد. سایت رادیو ورزش یونان در این رابطه نوشت: امروز شایعه‌هایی درباره ترک المپیاکوس توسط کریم انصاری‌فرد و آمادگی او برای انتقال به تیم ناتینگهام فارست انگلیس مطرح شده بود. رادیو ورزش یونان به عنوان معتبرترین رسانه‌ ورزشی این کشور در ادامه به نقل از خبر دریافتی کوستاس نیکولاکوپولس آورده است: باشگاه المپیاکوس با رد هرگونه سناریویی میان انصاری‌فرد و ناتینگهام فارست انگلیس تاکید می‌کند که هیچ صحبتی در این رابطه صورت نگرفته است. گزارش‌هایی که درباره این مساله منتشر شده‌، اشتباه و غیرواقعی است. کریم انصاری‌فرد هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی تیم المپیاکوس یونان در بلژیک حضور دارد. جذب 2 مهاجم جدید در روزهای اخیر توسط باشگاه المپیاکوس باعث شده رسانه‌های یونانی احتمال انتقال انصاری‌فرد را به ناتینگهام فارست مطرح کنند. این باشگاه انگلیسی را مدتی قبل مالک باشگاه المپیاکوس خریداری کرده است.

در واکنش به لغو مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی
سلطانی‌فر: هیچ نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم
وزیر ورزش و جوانان در واکنش به احتمال لغو مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی به‌خاطر نامه دیوان عدالت اداری گفت: تا این لحظه هیچ نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم. مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات فدراسیون تیراندازی فردا برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: تا این لحظه هیچ نامه‌ای از دیوان عدالت اداری به دست وزارت ورزش و جوانان نرسیده است. وزیر ورزش درباره انتخاب هیات‌مدیره تیم فوتبال پرسپولیس هم عنوان کرد: به دنبال روز انتخاب هیات‌مدیره نباشید، ان‌شاءالله بزودی این انتخاب انجام می‌شود. سلطانی‌فر درباره تغییر دبیر فدراسیون فوتبال در پی اختلافات کی‌روش و اسدی هم گفت: رئیس فدراسیون فوتبال به اندازه کافی صحبت کرده و همین موضوع کفایت می‌کند. وی درباره عدم تخصیص بودجه به کمیته ملی المپیک عنوان کرد: بهتر است این سوال را از سازمان برنامه و بودجه بپرسید. سلطانی‌فر در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نامه اخیر تعدادی از قهرمانان برای تغییرات در فدراسیون تکواندو افزود: ما برنامه‌ای در این‌باره نداریم. نتایج تکواندو آنطور که شما می‌گویید ناامیدکننده نبود. در هیچ رشته‌ای نمی‌شود هر ساله قهرمان شد. ما توانستیم در رقابت‌های جهانی بعد از کره و روسیه، سوم شویم. وزیر ورزش و جوانان در پایان با تبریک روز تولد کیمیا علیزاده گفت: من قول مدال طلای المپیک را از کیمیا گرفتم و ان‌شاءالله ظرف 3-2 هفته آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.


Page Generated in 0/0052 sec