printlogo


کد خبر: 178015تاریخ: 1396/4/20 00:00
سرخط خبر

 واردات میوه گرمسیری «آووکادو» در کنار میوه‌های آناناس، نارگیل، انبه و موز آزاد و به فهرست ۴ موردی میوه‌های وارداتی مجاز اضافه شد.
 معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: رشد مصرف برق بیشتر در کلانشهرها در استان‌های تهران، خوزستان، فارس، خراسان، اصفهان و آذربایجان رخ داده است.
 بانکداری اسلامی یک سیستم مالی غیرمتعارف است که در یک دهه گذشته شاهد رشد چشمگیری بوده به طوری که در سال ۲۰۱۵ حجم سرمایه‌های آن در انگلیس به 5/4 میلیارد دلار رسید.
 وزیر نیرو با درخواست از مردم برای صرفه‌جویی 5 تا 10 درصدی در مصرف برق گفت: با این میزان صرفه‌جویی، 20 هزار میلیارد تومان هزینه اضافی در صنعت برق کاهش خواهد یافت.
 رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور اظهار کرد: قاچاق سیگار از ۱۲ میلیارد نخ در سال ۱۳۹۳ به ۶ میلیارد نخ در سال ۱۳۹۵ رسید و کاهش ۵۰ درصدی داشته است.
 علیرضا رأسی، رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه و اتوسرویس و توقفگاه و پارکینگ تهران تاکید کرد: شهری به وسعت تهران فقط ۱۰۰ پارکینگ خصوصی دارد و در مجموع شرایط در این شهر به گونه‌ای است که افراد هیچ‌گونه رغبتی برای ایجاد پارکینگ‌های جدید ندارند.
 گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور تنوع‌بخشی در ابزار‌های تامین مالی خود، برای نخستین بار در سال جاری، تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی دنا را در بورس کالای ایران عرضه می‌کند.
  عباس علی‌آبادی، مدیرعامل شرکت گروه مپنا گفت: با جایگزینی تمام ۱۷۰ توربین کلاس E در کشور با توربین‌های جدید
MGT-70 مپنا، بدون سرمایه‌گذاری جدید در بحث ساخت نیروگاه، ۵ هزار مگاوات به ظرفیت عملی تولید برق کشور افزوده می‌شود.
 


Page Generated in 0/0055 sec