printlogo


کد خبر: 178034تاریخ: 1396/4/20 00:00
اخبار

قرارداد با توتال باید به تصویب مجلس برسد
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، می‌گوید قرارداد توتال باید در مجلس شورای اسلامی بررسی شود و به تصویب برسد. به گزارش مهر،
علی اکبر ولایتی در حاشیه دیدار رئیس حزب وطن ترکیه در جمع خبرنگاران درباره عقد قرارداد نفتی شرکت توتال فرانسه با ایران اظهار داشت: هر قراردادی که در چارچوب روابط میان کشورها و موسسات قانونی دیگر باشد، باید روند قانونی خود را طی کند و به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد. وی با تاکید بر شفافیت قراردادها گفت: امیدواریم مجلس با دقت نسبت به این مساله رسیدگی کند و آنچه خیر و صلاح کشور است، صورت گیرد.

هجمه به سپاه خللی در دفاع ما از مظلومان ایجاد نمی‌کند
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هجمه‌ها به سپاه مسائل پیش پا افتاده‌ای هستند و اساسا سپاه عادت کرده به مسائل کوچک نگاه نکند. به گزارش تسنیم، سردار حسین سلامی در حاشیه سومین همایش ملی راهیان نور در جمع خبرنگان درباره هجمه‌ها علیه سپاه گفت: هر زمان که سپاه با قدرت عمل می‌کند و از منافع این ملت و انقلاب دفاع می‌کند و در مقابل قدرت‌های بزرگ می‌ایستد به صورت طبیعی واکنش‌های نظام سلطه و امتدادهای داخلی آن شدید می‌شود و این یک واقعیت جریاندار و تمام ناشدنی است. وی افزود: سپاه هم خودش را در این میدان بزرگ تقابل با دشمنان می‌بیند و استقامت و تحمل و ثبات قدمش برای عبور از این مسائل بالاست. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ما به راه‌مان برای ساخت یک قدرت نفوذناپذیر و شکست‌ناپذیر برای جامعه اسلامی‌مان و دفاع از مظلومان و مستضعفان در جهان اسلام و گرفتن حق مسلمانان از سلطه‌گران و مستبدان و راهمان برای دفاع از استقلال و ارزش‌های کشور و گشودن راهی برای پیشرفت‌های بزرگ ادامه می‌دهیم. سردار سلامی اظهار داشت: این هجمه‌ها مسائل پیش پا افتاده‌ای است و اساسا سپاه عادت کرده است به مسائل کوچک نگاهی نکند و ان‌شاءالله مسیرمان را تا پیروزی‌های بزرگ و نهایی ادامه خواهیم داد.

در ساختار جبهه مردمی جوانان و زنان نقش موثری دارند
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب می‌گوید در ساختار آینده جبهه مردمی، جوانان و زنان نقش موثرتر و تعیین‌کننده‌تری خواهند داشت و وجوه تخصصی و نخبگی برجسته خواهد شد. لطف‌الله فروزنده در پایان هفدهمین جلسه این شورا درباره جزئیات این نشست، گفت: مهم‌ترین مسائلی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، ادامه مذاکرات درباره راهبردهای جبهه برای پیشبرد اهداف و رسالت‌های جبهه بود. فروزنده با بیان اینکه رسالت جبهه در اساسنامه روشن شده است، گفت: بحث این روزهای شورای مرکزی تعیین راهبردهای دقیق و موثر برای پیشبرد اهداف جبهه با توجه به تجربه چند ماهه شکل‌گیری جبهه مردمی و حضور موثر آن در انتخابات گذشته است. وی ادامه داد: ستاد مرکزی جبهه با بررسی‌های دقیق و همه‌جانبه و تحلیل شرایط، سند راهبردی جبهه را آماده و ارائه کرده است که ان‌شاءالله براساس آن راهبردها برنامه‌های عملیاتی تعیین می‌شوند و نتیجه به اطلاع مردم نیز خواهد رسید. فروزنده با اشاره به موضوع تقویت ساختار فعلی گفت: جبهه درصدد اصلاح و تقویت ساختار خودش است و در ساختار آینده، جوانان و زنان نقش موثرتر و تعیین‌کننده‌تری خواهند داشت و وجوه تخصصی و نخبگی برجسته خواهد شد. وی درباره این سوال که آیا با آقایان رئیسی و قالیباف در ارتباط هستید یا خیر، گفت: بله! هیات‌رئیسه شورای مرکزی با ایشان در تعامل است و بویژه با آقای رئیسی درباره نحوه ادامه فعالیت مذاکراتی داشته ‌است.


Page Generated in 0/0066 sec