printlogo


کد خبر: 178047تاریخ: 1396/4/21 00:00
سرخط خبر

 قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی با تاکید بر اینکه طرح مسکن‌مهر به لحاظ ساخت هیچ مشکل مالی ندارد، گفت: تاکنون ۴۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌ها پرداخت شده و مابقی نیز متناسب با پیشرفت فیزیکی پرداخت می‌شود.
 معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام اینکه از ۱۰۰۰ معدن بزرگ کشور مواد معدنی بدون وزن شدن بارگیری و روانه جاده‌ها می‌شود، گفت: ورود و تردد ناوگان عمومی بار بدون توزین و مشخص شدن وزن در جاده‌ها ممنوع می‌شود.
 آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن نیروی محرکه قطعه‌سازان خودرو گفت: در گذشته خودروسازان سرمایه‌گذاری‌های کلان بلندمدت بدون بازده مانند خرید سهام‌های غیرمولد را به‌صورت دستوری انجام داده‌اند که در مجموع ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه این صنعت را بلوکه کرده است.
 خزانه‌داری کل کشور در بخشنامه‌ای، نحوه صدور اوراق تسویه خزانه برای تسویه بدهی‌ها و مطالبات اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی و تعاونی را به دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.
 یانهاپ خبر داد: «پارک جان یانگ» از مسؤولان ارشد شرکت «سامبو موتورز» کره جنوبی گفت: قرار است بزودی کره‌جنوبی به‌عنوان تامین‌کننده اصلی قطعات خودرو در ایران، روسیه، هند و مکزیک حاضر شود.
 سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: ادامه نظارت‌های اعمالی تاکنون منجر به شناسایی و جمع‌آوری کولرهای غیراستاندارد در برخی استان‌ها ازجمله قم، کرمان و فارس شده است. به مصرف‌کنندگان توصیه می‌شود هنگام خرید از وجود علامت استاندارد معتبر درج شده روی محصول اطمینان حاصل کنند و جهت استعلام اعتبار پروانه مربوط نسبت به ارسال کد 10 رقمی حک شده زیر نشان استاندارد محصول به سامانه پیامکی سازمان ملی استاندارد ایران باشماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ اقدام و در صورت تایید اقدام به خرید کنند.
 دستورالعمل مشوق‌های کارفرمایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید توسط کارفرمایان هفته آینده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان‌ها ابلاغ می‌شود. «طرح‌ کارورزی»، «مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی»، «طرح تکاپو» و «طرح مشوق‌های کارفرمایی» 4 طرح اشتغالزایی وزارت کار در قالب برنامه جامع اشتغال فراگیر است که طرح مشوق‌های کارفرمایی با هدف حمایت از کارفرمایان برای جذب نیروی کار جدید طراحی شده است.
 


Page Generated in 0/0059 sec