printlogo


کد خبر: 178055تاریخ: 1396/4/21 00:00
کوتاه و گویا

حجت‌الاسلام شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به طی مراحل قانونی ابلاغ برنامه ششم توسعه، از اجرایی شدن احکام مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه خبر داد.
مرکز ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری انجمن معلولان ضایعات نخاعی استان تهران و مشارکت جامعه معلولان ایران همایش آموزشی تغذیه در افراد دچار آسیب نخاعی را روز چهارشنبه 28 تیرماه 96 ساعت 10 صبح برگزار می‌کند. جانبازان عزیز نخاعی می‌توانند از طریق تلفن 88313917 در این همایش ثبت‌نام کنند.
کنگره بین‌المللی حقوق ایران در نظر دارد در پنل تخصصی با عنوان «بررسی حقوق مطبوعات در نظام‌های مختلف» در یکی از سالن‌های جانبی برج میلاد با حضور اساتید و کارشناسان این حوزه از دانشگاه‌های سراسر کشور و به منظور ارتقای حق دسترسی شهروندان به اطلاعات به بررسی این موضوع بپردازد. نخستین کنگره بین‌المللی حقوق ایران با رویکرد حقوق شهروندی و با هدف تقویت نظارت و اجرای قوانین در راستای توانمندسازی و ارتقای کارآمدی دستگاه‌های اجرایی در زمینه حقوقی و همچنین معرفی آخرین نظریه‌ها و دستاوردهای علمی و تبادل دیدگاه‌ها، با حمایت دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور 30 و 31 شهریورماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 گفت:  ایستگاه متروی کمیل همزمان با مراسم افتتاح توسط شهردار محترم تهران، به صورت روزانه فعالیت خود را آغاز کرد. ایستگاه رودکی نیز واقع در تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و شهیدنواب صفوی برای ایجاد سهولت در تردد شهروندان در حال نصب پله برقی است و بزودی راه‌اندازی خواهد شد.
مهدی پیرهادی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 گفت: نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب با هدف ترویج و گسترش حجاب در بین شهروندان از تاریخ
17 تا 22 تیرماه در مسجد حضرت خدیجه(س) واقع در بوستان بهشت مادران آماده بازدید علاقه‌مندان است.
رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در بازدید از سامانه کارگران فصلی منطقه 11 گفت: برای کارگرانی که مهارتی ندارند، دوره‌های آموزشی در
 13 رشته برگزار خواهد شد و هدف از راه‌اندازی سامانه کارگران فصلی و ساختمانی، تلاش برای توانمندسازی کارگران فصلی، تهیه بانک اطلاعاتی براساس تخصص، مهارت و ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنان است.
انجمنی، شهردار منطقه 15 گفت: طرح پایگاه تابستانی مدارس با رویکرد
آموزشی، فرهنگی و تبلیغی و با هدف ایجاد همبستگی اجتماعی، گسترش و تقویت حس خوداتکایی و توجه به کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدأ در مدارس به اجرا در می‌آید.
محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 از برپایی نمایشگاه با محوریت موضوع عفاف و حجاب در بوستان قصر به مدت
3 روز از 21 تا 23 تیرماه خبر داد و افزود: برگزاری اردوهای فرهنگی و اجتماعی برای بانوان در نواحی پنجگانه و اعزام آنها به بوستان بهشت مادران نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.
عزیزالله نظری، شهردار منطقه 2 از ارائه آموزش چهره به چهره بازیافت به بیش از
16 هزار شهروند منطقه 2 در راستای طرح تفکیک از مبدأ خبر داد و گفت: در راستای تحقق طرح ترویج فرهنگ تفکیک از مبدأ بیش از 4000 خانوار در محلات منطقه 2 تحت آموزش چهره به چهره بازیافت قرار گرفته و با اهمیت تفکیک زباله در مبدأ آشنا شدند.


Page Generated in 0/0050 sec