printlogo


کد خبر: 178062تاریخ: 1396/4/21 00:00
اخبار

با دستور مستقیم فرمانده کل سپاه صورت گرفت
اختصاص امکانات بیمارستانی و درمانی سپاه برای کودکان پروانه‌ای
فرمانده کل سپاه با قید فوریت، معاون بهداشت و درمان سپاه را برای رسیدگی و حل مشکلات بیمارستانی و درمانی کودکان مبتلا به بیماری «ای‌بی» مامور کرد. دوشنبه شب گزارشی از وضعیت وخیم یکی از بیماران مبتلا به «ای‌بی» در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران در خبرگزاری فارس منتشر شد. تنها ساعتی پس از انتشار خبر مربوط به این بیمار، سردار سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه در جریان موضوع قرار گرفت و بلافاصله معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی خود را مامور پیگیری و رسیدگی به وضعیت این بیمار و کمک به خانواده وی کرد. در همین رابطه سردار دکتر احمد عبداللهی، معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه با حضور در خانه کودکان پروانه‌ای با مسؤولان این مرکز دیدار کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت. وی از دستور اکید فرمانده کل سپاه برای رسیدگی به مشکلات خانواده «نفیسه» و دلجویی از آنها خبر داد و گفت: سردار جعفری با قید فوریت خواست به این بیمار رسیدگی شود و تمام امکانات نیز در بیمارستان تخصصی سپاه برای پذیرش وی فراهم شده بود که متاسفانه به دلیل وخامت حال وی درگذشت. عبداللهی با بیان اینکه با وجود امکانات گسترده درمانی موجود در کشور نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم، گفت: ما در بیمارستان‌های تخصصی خود در سراسر کشور آمادگی پذیرش تمام این بیماران را داریم و در همین ارتباط نیز بر حسب نیاز بیماران، 2 تا 3 تخت بیمارستانی مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی حضرت بقیه‌الله در تهران را به بیماران پروانه‌ای اختصاص می‌دهیم که از این پس پذیرش آنها بدون مشکلات و روند اداری حال حاضر با معرفی خانه «ای‌بی» به آسانی انجام شود.

نامه اعتراضی جامعه روحانیت مبارز به «حسن روحانی»
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از نامه اعتراضی تشکل متبوع خود به رئیس‌جمهور خبر داد. حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با تسنیم، از نامه اعتراضی جامعه روحانیت مبارز به رئیس‌جمهور خبر داد و گفت این نامه با مصوبه جلسه شورای مرکزی درباره مسائل جاری و مشکلات مردم و در راستای دفاع از حقوق مردم بوده است. حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز نیز در همین زمینه گفته که اعضای این تشکل از حاشیه‌سازی‌ها و اظهاراتی که موجب تشویش اذهان عمومی شده، نگرانند، چرا که به‌گفته او، حقوق و مسائل اصلی مردم از سوی برخی مسؤولان مورد توجه قرار نگرفته است.

تجمیع پرونده بورسیه‌ها  برای رسیدگی فوق‌العاده
رئیس دیوان عدالت اداری گفت بنا داریم پرونده بورسیه‌ها را در شعب محدودی تجمیع کنیم تا به صورت فوق‌العاده به آنها رسیدگی شود. حجت‌الاسلام محمدکاظم بهرامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره پرونده بورسیه‌ها که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار مسؤولان عالی قضایی با معظم‌له فرمودند این موضوع آنطور که باید پیگیری نشد، گفت: تا چند روز قبل که بررسی کردیم، 477 نفر در این رابطه شکایت کرده بودند. رئیس دیوان عدالت اداری بیان کرد: همه افرادی که احساس می‌کنند در رابطه با مسائل بورسیه متضرر شده‌اند، می‌توانند به دیوان عدالت مراجعه کرده و دادخواست خود را ثبت کنند. وی افزود: بنا داریم این پرونده‌ها را در شعب محدودی تجمیع کنیم تا به صورت فوق‌العاده به آنها رسیدگی شود تا کل این پرونده‌ها در مدت معقولی رسیدگی شود.

کاخ سفید: ترامپ در نشست G20 خواستار اجتناب از تجارت با ایران شد
سخنگوی کاخ سفید در جمع خبرنگاران گفت رئیس‌جمهور آمریکا در حاشیه نشست گروه ۲۰ از سران کشورها خواسته‌ است از انجام مبادلات تجاری با ایران خودداری کنند. به گزارش تسنیم، طبق گزارش وب‌سایت کاخ سفید، «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید این موضوع را روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، همراه با «مارک شورت»، مدیر امور مقننه در کاخ سفید مطرح کرد.  سندرز گفت: «رئیس‌جمهور هنگام رایزنی با سران ده‌ها کشور بر لزوم اتحاد کشورها برای قطع منابع مالی، سرزمینی و ایدئولوژیکی تروریست‌ها تأکید کرد و همچنین بر لزوم اجتناب از داشتن مراودات تجاری با کشورهایی که از تروریسم حمایت می‌کنند، بویژه ایران».
 


Page Generated in 0/0055 sec