printlogo


کد خبر: 178074تاریخ: 1396/4/21 00:00
اخبار

مولر نادال را حذف کرد
رافائل نادال تنیسور شماره دوی جهان در دور چهارم مسابقات تنیس ویمبلدون مقابل گیلس مولر اهل لوکزامبورگ شکست خورد و از ادامه رقابت‌ها بازماند. به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های دور چهارم تنیس ویمبلدون رافائل نادال عصر روز گذشته به مصاف گیلس مولر از لوکزامبورگ رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. گیلس مولر 2 ست اول این بازی را با نتایج ٦-٣ و ٦-٤ از آن خود کرد.  نادال در 2 ست بعد با نتایج ٦-٣ و ٦-٤ بازی را به نفع خود تغییر داد و نتیجه پایانی مسابقه به ست پنجم موکول شد.  در این ست رقابت بسیار حساس و نزدیکی بین دو تنیسور وجود داشت که ١٤٠ دقیقه به طول انجامید و در نهایت با نتیجه کم‌سابقه ١٥ بر ١٣ به سود مولر به پایان رسید تا او صعودکننده این بازی باشد. این بازی به صورت کلی تقریبا 5 ساعت به طول انجامید. مولر تاکنون در هیچ گرنداسلمی قهرمان نشده و تنها در سال ٢٠٠٨ به یک‌چهارم نهایی اوپن آمریکا راه یافته است. در دیگر بازی‌های دور چهارم اندی ماری، راجر فدرر، مارین چیلیچ، سم کری و میلوش رائونیچ به پیروزی دست یافتند و به یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

جانواریو در راه استقلال
مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال احتمال دارد فصل آینده هم در جمع آبی‌های پایتخت باشد. بعد از اینکه باشگاه استقلال روز دوشنبه سرور جباروف را به صورت رسمی به خدمت خود درآورد، شنیده می‌شود رابسون جانواریو، مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال هم در آستانه پیوستن به این تیم است. رابسون به دلیل داشتن قرارداد با تیم باهایای برزیل نتوانسته بود به استقلال بپیوندد، چرا که این باشگاه رقم بالایی برای صدور رضایتنامه رابسون مطالبه می‌کرد اما با حل این مشکل حالا این بازیکن با استقلال مذاکراتی داشته و احتمال دارد به این تیم بازگردد. با جذب رابسون و جباروف استقلال باید دو بازیکن خود را از لیست خارج کند که این مساله می‌تواند دلایلی داشته باشد؛ دلایلی که بزودی روشن خواهد شد. رابسون جانواریو علاوه بر استقلال، پیشنهاد از یکی، دو تیم عربی نیز دارد و احتمال دارد که آن پیشنهادها را به استقلال ترجیح دهد.

دادگر رئیس فدراسیون  تیراندازی شد
علی دادگر با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی انتخاب شد. سه‌شنبه انتخابات فدراسیون تیراندازی با ریاست داورزنی، معاون ورزش قهرمانی در محل  آکادمی المپیک برگزار شد و علی دادگر با ۲۳ رای از مجموع ۳۹ رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. مهرعلی باران‌چشمه نیز ۱۵ رای داشت و حسین زکی‌زاده تنها صاحب یک رای شد. مهرعلی باران‌چشمه، علی دادگر، حسین زکی‌زاده قریه‌علی و حمیدرضا ناطقی 4 کاندیدای انتخابات فدراسیون تیراندازی بودند ضمن اینکه مهین فرهادی‌زاد، دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا پیش از مجمع انصراف داد.  البته نام ناطقی پیش از این بین کاندیداها نبود و گفته شده او بعدا تایید صلاحیت شده است. پیش از این مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار شده بود و سیدمهدی هاشمی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد اما با شکایت دیگر نامزدهای انتخاباتی مبنی بر دوشغله بودن، با رای دیوان عدالت اداری از سمت خود بر کنار و مبینی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.

مکاتبه یک برند اسپانیایی با فدراسیون فوتبال
پس از ابهاماتی که پیرامون همکاری آدیداس و فدراسیون فوتبال درباره تهیه البسه تیم‌ملی ایجاد شد، یک برند تهیه البسه ورزشی با فدراسیون ایران مکاتبه کرد تا در صورت توافق، البسه ملی‌پوشان را تامین کند. به گزارش تسنیم، شرکت اسپانیایی لوانوی (Luanvi) در نامه‌ای خواستار همکاری با فدراسیون فوتبال ایران شد و پیشنهاد خود را برای تهیه البسه به تیم‌ملی ارائه کرد. این شرکت اسپانیایی سال گذشته نیز با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده و مذاکرات طرفین تا آستانه عقد قرارداد نیز پیش رفته بود اما در آن مقطع فدراسیون تقاضای 500 هزار دلار در ازای این همکاری کرد که با مخالفت طرف اسپانیایی مواجه شد. این برند، تولیدکننده البسه تیم فوتبال پانیونیوس یونان است که مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در آن توپ می‌زنند.  تیم بسکتبال والنسیا که اخیرا قهرمان اسپانیا شد نیز از البسه این برند استفاده می‌کند.


Page Generated in 0/0157 sec