printlogo


کد خبر: 178214تاریخ: 1396/4/24 00:00
اخبار

نوجوانان و جوانان کاراته ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شدند
تیم کاراته نوجوانان و جوانان ایران با کسب ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۶ برنز فاتحانه بر سکوی اول قاره کهن ایستاد. به گزارش ایسنا، در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی آستانه قزاقستان با حضور ۶۶۰ کاراته‌کا از ۲۷ کشور در حال برگزاری است، تیم ایران موفق شد در 2 بخش نوجوانان و جوانان با کسب ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۶ برنز مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یابد. ژاپن با ۶ طلا، ۴ نقره و ۶ برنز در مکان دوم قرار گرفت. قزاقستان با ۶ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز سوم شد. اندونزی با یک طلا و یک نقره در مکان چهارم ایستاد. مالزی با ۴ نقره و ۳ برنز، قرقیزستان با ۲ نقره و یک برنز، عربستان با یک نقره و ۵ برنز، ازبکستان با یک نقره، چین و هنگ‌کنگ با یک نقره و ۲ برنز، تایلند با یک نقره و یک برنز، تاجیکستان با یک نقره، اردن و ویتنام هر کدام با ۳ برنز و امارات با یک برنز به ترتیب در مکان‌های پنجم تا هفدهم قرار گرفتند.

عالیشاه و نوراللهی تا نیم‌فصل بدون تیم
امید عالیشاه پیشنهاد حقوق ماهانه ۶ میلیون تومان برای بازی در ملوان را رد کرده و احتمالا تا پایان نیم‌فصل بدون تیم خواهد ماند. او به دلیل محرومیت تراکتورسازی نمی‌تواند از ابتدای فصل برای این تیم بازی کند. فارس نوشته عالیشاه پیشنهاد بازی در ملوان در ازای حقوق ماهانه ۶ میلیون تومان در کنار آپشن‌های مختلف را رد کرده است. گفته می‌شود قرارداد عالیشاه با تراکتورسازی چندصد میلیونی است و به همین دلیل عالیشاه تمایلی به فسخ قرارداد برای قراردادی ماهانه را ندارد. احمد نوراللهی هم همانند او احتمالا تا نیم‌فصل نمی‌تواند بازی کند. او برای پیوستن به پرسپولیس باید 3 ماه صبر کند که دوره خدمتش تمام شود و به این ترتیب عملا تا نیم‌فصل نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

ناکامی والیبال ساحلی از صعود به جمع 8 تیم برتر جهان
تیم‌‌‌ملی «الف» والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال ایران با شکست 2 بر یک برابر لتونی در مرحله یک‌هشتم نهایی از صعود به جمع 8 تیم برتر جهان بازماند. در ادامه مسابقه‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان به میزبانی شهر نانجینگ چین، تیم‌ملی «الف» ایران که با ترکیب جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی پس از پیروزی 2 بر یک برابر ایتالیا برای نخستین‌بار به مرحله یک‌هشتم نهایی جهان صعود کرده بود، در این مرحله با قبول شکست 2 بر یک برابر لتونی از صعود به جمع 8 تیم برتر جهان بازماند. ملی‌پوشان ایران با وجود پیروزی با اختلاف در ست نخست نتوانستند برتری خود را ادامه دهند و در ست‌های دوم و سوم  برابر لتونی تن به شکست دادند و در پایان 2 بر یک نتیجه را واگذار کردند. در این دیدار که از مرحله یک‌هشتم نهایی برگزار شد تیم ایران در ست نخست با نتیجه ۲۱ بر ۱۲ پیروز شد اما در ست‌های دوم و سوم ۲۱ بر ۱۱ و ۱۵ بر ۹ برابر لتونی بازنده شد. تیم‌ملی زیر ۲۱ سال ایران با صعود به مرحله یک‌هشتم پایانی بهترین نتیجه تاریخ والیبال ساحلی ایران را رقم زد. ملی‌پوشان زیر ۲۱ سال ساحلی ایران در دور گروهی با تیم‌های هلند، نروژ و برزیل در گروه D قرار داشتند و در پایان با یک برد برابر نروژ و 2 باخت برابر هلند و برزیل و کسب 4 امتیاز به عنوان تیم سوم به مرحله حذفی صعود کرده بودند. هدایت تیم‌ملی ساحلی ایران برعهده آرش رامسری است و کامران ذوقی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کرد.

بهترین بازیکن یورو به رئال‌مادرید پیوست
باشگاه رئال‌مادرید از قطعی شدن پیوستن هافبک اسپانیایی رئال بتیس به کهکشانی‌ها خبر داد. با انتشار بیانیه‌ای در سایت باشگاه رئال‌مادرید، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده دنی سبایوس به پایان رسید. باشگاه رئال‌مادرید در این بیانیه اعلام کرد که با باشگاه رئال بتیس برای عقد قراردادی 6 ساله با دنی سبایوس به توافق رسیده و او به جمع شاگردان زین‌الدین زیدان اضافه شده است. طبق اعلام سفیدپوشان مادرید، مراسم معارفه سبایوس پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود و او از روز جمعه به تمرینات کهکشانی‌ها در اردوی تابستانی‌شان در آمریکا ملحق می‌شود. سبایوس پنجمین بازیکنی است که در تابستان امسال به رئال‌مادرید ملحق می‌شود. پیش از او تئو هرناندس از اتلتیکومادرید به کهکشانی‌ها اضافه شد و 3 بازیکن قرضی، خسوس وایخو (از آینتراخت فرانکفورت)، مارکو یورنته (از آلاوس) و بورخا مایورال (از ولفسبورگ) به رئال بازگشتند.


Page Generated in 0/0059 sec