printlogo


کد خبر: 178250تاریخ: 1396/4/25 00:00
سرخط خبر

 رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برخی توافقات ایران با اتحادیه اورآسیایی گفت: در صورت نهایی شدن این توافقات فرش ایران با حقوق گمرکی صفر و کاشی و سرامیک با تخفیف ۸۰ درصدی به اورآسیا صادر می‌شود.
 پایگاه خبری یونهاپ نوشت: شرکت بی‌جی‌اف ریتیل، اداره‌کننده بزرگ‌ترین سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای کره‌جنوبی با برند سی‌یو اعلام کرد: قراردادی با یک شرکت ایرانی به امضا رسانده که نخستین قرارداد یک سوپرمارکت زنجیره‌ای کره‌جنوبی برای توسعه فعالیت‌هایش در خارج از این کشور به شمار می‌رود.
 منصور معظمی، رئیس سازمان گسترش و نوسازی گفت: این سازمان برای آنکه رقابت در بازار خودرو ایجاد شود با رنو تفاهمنامه امضا کرد.
 براساس بخشنامه گمرک جمهوری اسلامی ایران به ناظران، مدیران کل و مدیران گمرکات، از این پس همه اوراق و اسناد کاغذی در تشریفات و مکاتبات اداری با توجه به راه‌اندازی سیستم متمرکز اتوماسیون اداری حذف شد.
 غلامرضا منوچهری، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: در قرارداد توتال چنانچه به هر دلیلی کار متوقف شود پیمانکار وجوهی دریافت نمی‌کند و بعد از اینکه کار تمام شد می‌تواند اصل سرمایه خود را برداشت کند.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماجرای اختلاف‌نظر در دریافت ۱۰ ریال روی هر پیامک برای واریز به حساب درآمد عمومی دولت با ابلاغ نهایی مبنی بر قانونی بودن آن، حل‌وفصل شد و روند فعلی در سال جاری نیز ادامه می‌یابد.
 رئیس اتاق اصناف ایران گفت: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار اظهارنامه مالیاتی در حوزه اصناف در سال جاری ارائه شد، ضمن اینکه بخش زیادی از صنوف مالیات خود را پرداخت کردند.
 وزیر کشاورزی برای مبادله بذر و کشت گونه‌های پرمصرف برنج ایرانی در ویتنام اعلام آمادگی کرد و گفت: بخشی از ۸۰۰ هزارتن کسری تولید برنج در کشورمان از ویتنام قابل واردات است.
 عضو هیات‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: قیمت مسکن‌مهر پردیس نهایی شده است و پیمانکاران جوسازی نکنند.
 مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اعلام کرد: صنوف تولیدی می‌توانند از خدمات این صندوق تا مبلغ 30 میلیارد ریال به عنوان وثیقه تسهیلات بانکی استفاده کنند.


Page Generated in 0/0049 sec