printlogo


کد خبر: 178513تاریخ: 1396/4/31 00:00
اخبار

۹ ماه محرومیت در انتظار مدافع تیم‌ملی؟
باشگاه پارس جنوبی در واکنش به پیوستن یک‌باره طیبی به تیم قطری، اقدام به شکایت از این بازیکن می‌کند. به گزارش ایسنا، محمد طیبی، کاپیتان فصل گذشته استقلال خوزستان که در تاریخ ۲۱ خردادماه به پارس جنوبی جم پیوسته و با آنها قرارداد امضا کرده بود، در اقدامی عجیب به تیم القطر قطر پیوست. این اقدام طیبی در حالی صورت گرفت که چندی پیش، شایعه پیشنهاد تیم‌های قطری و پیوستن او به این تیم‌ها وجود داشت اما خود او بارها اعلام کرد با پارس جنوبی قرارداد دارد و قصد ترک این باشگاه را ندارد.  او حتی در تمام تمرینات و اردوهای آماده‌سازی پارس جنوبی تا چند روز پیش حضور داشت اما به یک باره به تیم قطری پیوست. حال مسؤولان تیم فوتبال پارس جنوبی در نظر دارند با شکایت از طیبی به کمیته انضباطی ایران و فیفا، مانع صدور ITC برای این بازیکن شوند.  جمی‌ها همچنین خواهان دریافت غرامت از طیبی به خاطر چند ماه حضور او در تیم پارس جنوبی و نادیده گرفتن قرارداد دو طرف از سوی طیبی هستند. این احتمال وجود دارد که طیبی ۹ ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شود.

صعود پانیونیوس به دور بعد لیگ اروپا
تیم فوتبال پانیونیوس که در ترکیبش از بازیکنان ایرانی بهره می‌برد، توانست گوریکا را شکست دهد و به مرحله بعدی پلی‌آف لیگ اروپا صعود کند. پلی‌آف لیگ اروپا پنجشنبه شب در نقاط مختلف اروپا برگزار شد که در مهم‌ترین بازی پانیونیوس 3 بر 2 گوریکا را شکست داد. ابتدا ماسوراس در دقیقه ۱۱ برای پانیونیوس گلزنی کرد اما میزبان توسط کاپیک از روی نقطه پنالتی به گل رسید.  در ادامه یسیل گل دیگری برای پانیونیوس به ثمر رساند و لامپرو برای سومین بار دروازه میزبان را باز کرد. گوریکا تنها توانست یکی از گل‌ها را در نیمه دوم جبران کند. مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در ترکیب اصلی پانیونیوس حضور داشتند و ۹۰ دقیقه برای تیم‌شان بازی کردند. پانیونیوس با این پیروزی به دور بعد پلی‌آف لیگ اروپا صعود کرد و در این مرحله باید برابر مکابی قرار گیرد.
 
عالیشاه در دوراهی
مهاجم پیشین پرسپولیس در دو راهی نیم‌فصل خانه‌نشینی یا بازی‌ در لیگ یک قرار گرفته است. امید عالیشاه، مهاجم پیشین پرسپولیس که پس از پایان نیم‌فصل برای انجام خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوست به علت محرومیت این تیم نتوانست کارش را در این باشگاه ادامه‌ دهد و نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم را خانه‌نشین شد. شماره 2 پیشین سرخپوشان پایتخت اکنون پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ یکی مانند ملوان و فجر دارد و همچنین تراکتورسازان علاقه دارند این بازیکن را حفظ کنند تا بتوانند در نیم‌فصل دوم از او بهره ببرند. عالیشاه که بتازگی پیشنهاد مالی ملوانی‌ها را رد کرده بود، با پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اجاره کردن خانه‌ای در تبریز روبه‌رو شده است که به این معنی است که بازیکن پیشین پرسپولیس یک نیم‌فصل دیگر نیز خانه‌نشین باشد و تنها با تراکتورسازان تمرین کند و سپس از نیم‌فصل دوم به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی ‌اضافه شود. این طور به نظر می‌رسد امید عالیشاه مشکلی برای تمرین کردن زیر نظر یحیی گل‌محمدی و بازی نکردن نداشته باشد، زیرا این بازیکن پیشنهاد ملوانی‌ها را رد کرد و به نظر دوست ندارد فعالیت فوتبالی‌اش را در لیگ یک ادامه‌ دهد. همچنین احمد نوراللهی نیز با دستور سازمان نظام وظیفه و پس از نامه نیاز نداشتن باشگاه تراکتورسازی به این بازیکن، تمرینات خود را با پرسپولیسی‌ها پیگیری می‌کند.
 
قهرمانی زودهنگام ایران
در کشتی فرنگی نوجوانان آسیا
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان زود هنگام رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا در تایلند شد. رقابت‌های سه وزن دوم و پایانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا، از صبح دیروز در شهر بانکوک تایلند برگزار شد و میلاد رضانژاد حسینوند، محسن مدهنی و علی کبیری نمایندگان کشورمان در اوزان ۵۰، ۵۸ و ۶۹ کیلوگرم با شکست حریفان خود به دیدار فینال راه یافتند. با توجه به کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز ایران در جریان رقابت‌های 7 وزن نخست و کسب ۵۹ امتیاز توسط نمایندگان کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها و حضور 3 کشتی‌گیر دیگر کشورمان در دیدار فینال مسابقات روز دوم، قهرمانی تیم‌ملی کشتی فرنگی کشورمان در این مسابقات مسجل شد.


Page Generated in 0/0050 sec