printlogo


کد خبر: 178517تاریخ: 1396/4/31 00:00
اخبار

توصیه به نیمار
زیر بال‌های مسی بمان
خروج احتمالی نیمار از بارسلونا این روزها سوژه اصلی نقل و انتقالات است و عجیب اینجاست که هنوز دیگر فوتبالیست‌ها و هم‎تیمی‎‎های نیمار هیچ اظهارنظری درباره او نکرده‌اند. نه تایید کرده‌اند و نه تکذیب. همزمان بسیاری از افراد نامربوط اظهارنظر کردند، خیلی‌ها می‎گویند او می‎ماند و خیلی‎ها هم برعکس. این قابل درک است که این صحبت‌ها باشد و دلیلش این است که واقعا آینده یکی از اضلاع مثلث هجومی بارسا مبهم است و مشکلات زیادی درباره او هم وجود دارد، مشکلات فنی، مالی و.... از طرفی پیدا کردن جانشینی برای نیمار در بازار نقل و انتقالات فعلی اصلا کار راحتی نیست و این موضوعی است که مسؤولان بارسا را کمی نگران کرده است. حتی در شرایطی که باشگاه رقم فسخ قرارداد کامل را برای نیمار دریافت می‎کند، این بسیار سخت است که بتواند در بازار نقل و انتقالات جانشینی برای او پیدا کند. چرا که حتی با پولی که آنها در دست خواهند داشت هم رقابت کردن با بزرگان در زمینه جذب بازیکن کار آسانی نیست. روز دوشنبه روزنامه اسپورت برای اولین بار خبر نارضایتی نیمار در بارسلونا را منتشر کرد. همچنین روزنامه‎ای که روزنامه هواداری بارسا هم هست اعلام کرد تصمیمی برای تخریب یا به حاشیه بردن باشگاه یا یکی از بازیکنانش را ندارد اما این موضوع واقعیت دارد و نیمار در بارسا خوشحال نیست. بعد از انتشار این خبر بود که رسانه‎های دیگر هم آن را مطرح کردند و حتی مطبوعات برزیلی خبر از توافق نیمار با پاری‌سن‌ژرمن دادند. اگر قرار بود این اخبار صحت نداشته باشد چرا باید یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های اروپا که اصلی‌ترین هدفش هم قهرمانی در لیگ قهرمانان است تمام وقتش را صرف خریدن بازیکنی کند که مشخص نیست موفق به انجام آن شود یا نه؟
 موضوع اصلی این است، نیمار به اندازه‌ای به پی‌اس‌جی نزدیک است که حتی مطبوعاتی که شایعه درست می‌کنند هم او را به باشگاهی دیگر نسبت ندادند. البته نظر هواداران بارسا این است برای نیمار هیچ کجا بهتر از زیر بال‌های مسی نخواهد بود و او  باید این را فراموش کند که در بارسلونا زیر سایه مسی است، حتی باید با دیدی دیگر به این موضوع نگاه کند و آن را فرصتی برای کسب جام و موفقیت بداند.
 مطمئنا پرواز کردن به تنهایی کار آسانی نیست که نیمار بارسلونا را ترک کند و بخواهد به تنهایی رهبر پاری‌سن‌ژرمن باشد. توصیه ما هم به نیمار این است که بماند و از حضور در کنار بهترین فوتبالیست دنیا که کمتر کسی فرصتش را پیدا می‌کند لذت ببرد.
مارکا؛ خروج نیمار از بارسا را قطعی بدانید
مارکا مدعی شد پدر نیمار با تیم فوتبال پاری‎سن‌ژرمن به توافق رسیده و بزودی این ستاره برزیلی از بارسلونا جدا خواهد شد. ابتدا این طور به نظر رسید که این هم یکی دیگر از شایعات نقل و انتقالاتی مربوط به روزهای بی‎خبری فوتبال است و رسانه‎های سعی در خبرسازی دارند. اما گفته می‌شود نیمار واقعا به جدایی از تیم فوتبال بارسلونا نزدیک شده است. ابتدا اعلام شد رئیس بارسا کاملا مطمئن است نیمار در تیم‌شان می‎ماند و فیرپلی مالی اجازه خروج نیمار و اینکه تیمی بتواند رقم فسخ قراردادش را پرداخت کند را نمی‎دهد. اما حالا به نظر پدر ستاره برزیلی، او با سران تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن به توافق رسیده است.
در رختکن بارسا همه شدیدا بر این باورند که نیمار رفتنی شده است. هر چند که روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داده رابطه او هنوز با هم‎تیمی‏‌ها خوب است و مشکلی وجود ندارد. تنها دلیل تصمیم او برای جدایی دلیل فوتبالی است. جدا از اینکه شاید پیشنهاد دستمزد خیلی بیشتر پی‌اس‌جی او را وسوسه کرده باشد، ستاره برزیلی تصمیم دارد از زیر سایه مسی خارج شود. او فراموش نکرده فردای بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا و درخشش او در آن بازی باعث شد تیمش معجزه کند اما عکس‎های مسی روی جلد روزنامه‎ها رفت و یادی از او نشد.
همچنین روزنامه اسپانیایی گزارش داده دنی آلوس که بتازگی از یوونتوس به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شده تاثیر زیادی در پیوستن احتمالی او به تیم فرانسوی خواهد داشت.


یونایتد فاتح داربی منچستر شد
منچستریونایتد در آمریکای شمالی توانست منچسترسیتی را شکست دهد. در ادامه بازی‌های Champions Cup آمریکای شمالی در آمریکا صبح جمعه  منچستریونایتد برابر منچسترسیتی قرار گرفت و با 2 گل همشهری خود را شکست داد. ابتدا روملو لوکاکو در ‌دقیقه ۳۷  دروازه سیتی را باز کرد، سپس مارکوس راشفورد در ‌دقیقه ۳۹ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.


Page Generated in 0/0074 sec