printlogo


کد خبر: 178577تاریخ: 1396/5/1 00:00
اخبار

بونوچی دلیل جدایی از یووه را افشا کرد
لئوناردو بونوچی مدعی شده به خاطر اینکه حس می‎کرده در یووه بازیکن مهمی نیست تصمیم گرفته از این تیم جدا شود و البته مشکلات با آلگری هم بی‎تاثیر نبوده است. لئوناردو بونوچی مدعی شده چون در تیم فوتبال یوونتوس این احساس را داشته که بازیکن مهمی نیست، به میلان پیوسته است.  انتقال او از یووه به میلان چندی پیش قطعی شد و در ازای ۴۲ میلیون یورو راهی سن‎سیرو شد. بونوچی در گفت‌وگویی با گاتزتا در این باره گفت: اینکه سال‎ها بحث وجود داشته باشد طبیعی است، چون من همیشه رک و صادق هستم.  درباره درگیری من با آلگری مردم فکر می‎کنند بدترینش آن زمانی بود که با پالرمو بازی داشتیم اما باید بدانید پیش از این هم این مشکلات بارها پیش آمده بود. مدافع جدید میلان در ادامه گفت: برای اینکه صددرصد توانایی‎ات را ارائه دهی باید احساس کنی برای تیم مهم هستی، اتفاقی که در یوونتوس اخیرا نمی‎افتاد و فقط بازیکنان ترکیب اصلی برای تیم مهم بودند.

روبین‌کازان مانع انتقال آزمون به لاتزیو شد
رسانه‌های روسی عنوان کردند باشگاه روبین‌کازان مانع انتقال ستاره ایرانی خود به لاتزیو شد. ‌به نقل از سایت life.ru روسیه، در حالی که تیم‌های لاتزیوی ایتالیا، بشیکتاش ترکیه، اسپارتاک مسکو و بایر لورکوزن آلمان مشتری‌های جدی سردار آزمون در فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی بودند، مهاجم ایرانی تصمیم گرفت با قراردادی 3ساله به روبین‌کازان یعنی تیم سابق خود برود و بار دیگر در تیم قربان بردیف کار کند. رسانه‌های روسی نوشتند: باشگاه لاتزیو سخت به دنبال جذب آزمون بود و مبلغ قابل‌توجهی هم به این باشگاه پیشنهاد داد و حتی حاضر بود به صورت قرضی ستاره ایرانی را به خدمت گیرد ولی روبین‌کازان به هیچ‌وجه رضایت نداد تا آزمون همچنان در فوتبال روسیه باقی‌ بماند.

بارتومئو از ترس آمریکا را ترک کرد
رئیس باشگاه بارسلونا به خاطر ترس از دست دادن مهاجم برزیلی، آمریکا را ترک کرد. به نقل از آ.اس، باشگاه بارسلونا برای حضور ماریا بارتومئو در آمریکا تنها یک روز و چند ساعت در نظر گرفت چون آنها تصور نمی‌کردند چنین اتفاقی رخ دهد اما قضیه نیمار شرایط اردو را نیز تغییر داد. بارسلونا پرداخت بند آزادسازی (۲۲۲ میلیون یورو) نیمار توسط پاری‌سن‌ژرمن را یک تهدید واقعی به حساب آورد. به همین خاطر رئیس باشگاه امشب با هواپیما آمریکا را به مقصد بارسلونا ترک می‌کند و تا بازی ال‌کلاسیکو (۲۹ جولای) به این کشور باز نخواهد گشت. بارتومئو از این طریق می‌خواهد مانع جدایی ستاره برزیلی از تیم شود. در حال حاضر مذاکرات با پدر نیمار از طریق تلفن انجام می‌شود اما بهتر است دو طرف در این باره جلسه‌ای برگزار کنند. در نبود رئیس باشگاه  یوردی کاردونر (نایب‌رئیس باشگاه کاتالانی) به عنوان بالاترین مقام در اردوی بارسلونا حضور خواهد داشت.
 


Page Generated in 0/0057 sec