printlogo


کد خبر: 178578تاریخ: 1396/5/1 00:00
پرسپولیس مستحکم‌تر، هجومی‌تر و ترسناک‌تر
خریدهای هوشمندانه

خریدهای جدید پرسپولیس در همان دیدار نخست کیفیت بالای خود را نشان دادند و تیم برانکو نسبت به فصل قبل هم در دفاع مستحکم شده و هم در خط میانی و حمله هجومی‌تر و ترسناک‌تر شده است. پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ فصل قبل بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و توانست عنوان قهرمانی را در رقابت‌های لیگ برتر به دست آورد و در لیگ قهرمانان آسیا هم به یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد. سرخپوشان پایتخت در تابستان نه‌تنها ضعیف‌تر نشده‌اند بلکه بسیار قوی‌تر و پرمهره‌تر هم شده‌اند. تنها ستاره سرشناسی که از پرسپولیس در تابستان جدا شد سروش رفیعی بود که راهی لیگ ستارگان قطر شد و برانکو به‌خوبی توانست جای خالی این بازیکن را پر کند. سرمربی باتجربه پرسپولیس در تابستان خریدهای هوشمندانه‌ای انجام داده است که 3 بازیکن آنها در همین بازی نخست خودی نشان دادند و ثابت کردند بازیکنان خوب و تاثیرگذاری برای تیم برانکو خواهند بود.
در خط دفاعی شجاع خلیل‌زاده بازیکن جنگنده و پرتلاشی است که در دیدار برابر نفت به‌خوبی آزمون پس داد و بهتر از او شایان مصلح است که با وجود آنکه برای نخستین‌بار در لیگ برتر ایران به میدان رفت اما بسیار خوب و باروحیه بازی کرد و نشان داد نگرانی سرخپوشان و برانکو در دفاع چپ برطرف شده است و او می‌تواند در آینده به یکی از بهترین دفاع چپ‌های فوتبال ایران تبدیل شود و حتی این توانایی را دارد که پیراهن تیم‌ملی فوتبال ایران را هم بر تن کند.
پرسپولیس در میانه میدان و خط حمله هم بازیکن جذب کرده است. سیامک نعمتی در چند دقیقه‌ای که در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت یک پنالتی گرفت، یک ضربه راه دور بسیار خوب زد و نزدیک بود که در دقایق پایانی با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند تا نشان دهد که خرید بسیار خوبی برای تیم برانکو خواهد بود و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای سروش رفیعی باشد. احمد نوراللهی و بشار رسن 2 هافبک دیگری هستند که راهی پرسپولیس شده‌اند و آنها هم مهره‌های بسیار خوب و تاثیر‌گذاری به شمار می‌آیند که می‌توانند در تیم برانکو بدرخشند.
و اما پرسپولیس در خط حمله هم بهترین مهاجم لیگ یعنی گادوین منشا را جذب کرد که می‌تواند هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا به سرخپوشان کمک زیادی کند.
برانکو در مجموع بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرد و سرخپوشان نسبت به فصل قبل یک امتیاز بزرگ دیگر دارند و آن اینکه نیمکت بسیار خوبی هم دارند و برانکو به‌راحتی می‌تواند تیمش را آنگونه که دوست دارد به میدان بفرستد.
 


Page Generated in 0/0063 sec