printlogo


کد خبر: 178590تاریخ: 1396/5/1 00:00
اخبار

طلا ۱۰ دلار گران شد
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۱۰ دلار و ۴۹ سنت، معادل 84/0 درصد افزایش به ۱۲۵۴ دلار و ۹۸ سنت رسید. به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که افزایش ارزش یورو موجب کاهش ارزش دلار آمریکا به پایین‌ترین رقم از ژوئن 2016 شده و طلا را برای دارندگان ارزهای دیگر ارزان‌تر کرده است، قیمت فلز زرد دیروز افزایش یافت و بزرگ‌ترین افزایش هفتگی 2 ماه اخیر را به ثبت رساند. براساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه  با 10 دلار و 49 سنت، معادل 84/0 درصد افزایش به 1254 دلار و 98 سنت رسید. قیمت طلا در روز جمعه تا رقم 1255 دلار بالا رفت که بالاترین رقم از 26 ژوئن تاکنون بود و بزرگ‌ترین افزایش قیمت هفتگی از ماه مه ‌تاکنون را به ثبت رساند. قیمت طلای آمریکا برای تحویل در ماه آگوست نیز در پایان معاملات روزجمعه با 9 دلار و 4 سنت، معادل 75/0 درصد افزایش به 1254 دلار و 90 سنت رسید و رشد هفتگی 2/2 درصدی را به ثبت رساند.

تقسیط مالیات عملکرد سال  ۹۵  به شرط پرداخت ۴۰ درصد بدهی
براساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی، مودیان مالیاتی می‌توانند با پرداخت ۴۰ تا ۶۰ درصد بدهی خود، از تقسیط مابقی بدهی مالیاتی تا حداکثر ۶ ماه بهره‌مند شوند. به گزارش تسنیم، براساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی با توجه به انقضای مهلت ارائه اظهارنامه مالیات عملکرد سال 95 اشخاص حقوقی که پایان سال مالی آنها تیرماه است، تقسیط بدهی مودیان مالیاتی به شرط پرداخت حداقل 40 درصد بدهی به صورت نقد و مابقی حداکثر تا 6 ماه بلامانع است. در این بخشنامه آمده است با عنایت به تحقق بموقع درآمدهای مالیاتی، وصول سریع آن و همچنین رفاه حال مودیان تسهیلات لازم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
1- آن دسته از مودیانی که در خواست تقسیط بدهی خود را قبل از انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه ارائه کنند، تقسیط بدهی آنها به شرط پرداخت 40 درصد نقد و مابقی حداکثر تا 6 ماه بلا مانع است.
2- مودیانی که درخواست تقسیط بدهی خود را پس از انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه ارائه کنند، تقسیط بدهی آنها به شرط پرداخت 60 درصد نقد و مابقی حداکثر تا 3 ماه بلامانع است.
3- تقسیط بدهی مودیان خارج از شرایط فوق منوط به ارائه گزارش توجیهی اداره کل امور مالیاتی می‌باشد.


Page Generated in 0/0055 sec