printlogo


کد خبر: 178626تاریخ: 1396/5/2 00:00
ذکر بروسلی‏نا و آرنولدنا ۲۰۳۰ (سَقط الله ارکانه)

ناصر جوادی
آن فرمول دفاع در مقابل خطر، که دفع می‏کند جمله بلایای بشر! آن واکسن
اچ آی وی و اسهال و یرغان، که مارکو از فرنگ آورده برای‏مان ارمغان، آن مغایرت با فرهنگ ملی، چون آموزش دادن فن آخر جت‏لی! آن سند که اجرایش می‏کنند کل دنیا سراسر، جز فرانسه و صد و چند کشور دیگر! آن که هر که داردش نبیند هیچ گزند و هرچه در مذمتش گویند بوده چرند، آن در حد لیگ برتر و منچستر و چلسی، شیخنا و سند فول آپشننا بیست سی (حَشَرالله مَن مُصَوِبَهُ مَعه)
 آورده‏اند که چون ایادی دولت یازدهم در فرنگ آن را بدیدند، به یک نگاه، صد دل بعله! و فی‏الفور امضا دادند و چون در کار خیر حاجت هیچ نیست، فی‏الفورتر اجرایش کردند، اما قومی دلواپس‏نام و در حرف و عمل، خوشنام، مانند برجام(دامَ گلابیه) ایراد بیجا همی‏گرفتند که حیا کجا رفته و انسانیت به کجا افکنده؟!
چنانچه گویند در آمیریک و اسپاین، این سند به اطفال سنجاق کرده‏اند جملگی از قتل و تجاوز مُبرا گشته، به پاکی روزگار می‏گذرانند!
همچنین در کاغاذ اخبار نبشته‏اند که روزی گرمازده‏ای در ماشین‏دودی ری، قمه بر سر گردانیده تا مردم خُنک شوند و دو- سه نفر را که خُنک نمی‏شده‏اند و 2030 نخوانده، قَمه فروبرده و کان ماکان!  
هپل‏الدوله موکنی گفته مردم محتویات ص ۵۲ را نخوانده وامگذارند تا تجاوز نگردیده، به خطوط قَمه و چاقو مزین نشوند که خونشان گردن دلواپسان است و لاغیر. تمت.


Page Generated in 0/0229 sec