printlogo


کد خبر: 178636تاریخ: 1396/5/2 00:00
اخبار

رونمایی «بهشت» در میدان ولیعصر(عج)
نگاره «ای حرمت بهشت من» روز گذشته اول مردادماه و در آستانه دهه کرامت روی بزرگ‌ترین دیوارنگاره در میدان ولیعصر (عج) نصب و رونمایی شد. به گزارش مهر،  نگاره «ای حرمت بهشت من» در فضایی رویاگونه ورودی ضریح حرم امام رضا (ع) را به تصویر می‌کشد که در آن به دری به بهشت تشبیه شده است. از سوی دیگر این نگاره کنایه‌ای به داستان آهو و امام هشتم دارد. نگاره «ای حرمت بهشت من» به سفارش خانه طراحان انقلاب اسلامی توسط موسسه فرهنگی سه‌درچهار طراحی شده است. تصویرساز این اثر میکائیل براتی است.

تقدیم اجرای «گوهر»  به حبیب‌الله کاسه‌ساز
گروه نمایش نهال اجرای نمایش «گوهر» به کارگردانی سعید نجفیان را به روح «حبیب‌الله کاسه‌ساز» از تهیه‌کنندگان سرشناس سینمای دفاع‌مقدس کشور تقدیم کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجو، نمایش «گوهر» که تاکنون با استقبال گسترده‌ای از سوی هنرمندان و عموم مردم همراه بوده، قصه کارگر افغانی پروژه بازسازی مسجد گوهرشاد است که عاشق مهندس ناظر پروژه به اسم «بانو گوهر» می‌شود. این قصه، به نوعی بازآفرینی معاصری از داستان تاریخی گوهرشاد است که با زبانی شیرین و امروزی روایت می‌شود. گفتنی است بازیگرانی چون شیوا خسرومهر، علی یعقوب‌زاده، بهار کریم‌زاده، محمدهادی عطایی، حمیدرضا کشوردوست، مسعود انعامی و سالار نجفیان در نمایش «گوهر» به ایفای نقش می‌پردازند. نمایش «گوهر» به کارگردانی سعید نجفیان از ساعت 30: 19 از نیمه دوم تیرماه، در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه رفته و تا پنجم مردادماه به اجراهای خود ادامه خواهد داد. تماشاخانه مهر در خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه واقع است. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

نویسنده «تنهایی لیلا» مشاور هنری دانشگاه آزاد شد
رئیس هیات مؤسس دانشگاه آزاد در حکمی مشاور امور هنری رئیس هیات موسس و هیات امنا را منصوب کرد. به گزارش صبا، علی‌اکبر ولایتی در حکمی حامد عنقا را به سمت مشاور امور هنری رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد. در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، سابقه و صلاحیت‌های هنری، به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت «مشاور امور هنری رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌کنم. رجاء واثق دارم با اتکا به خداوند متعال و پشتوانه تجربیات ارزنده پیشین در انجام امور محوله موفق و موید باشید. عنقا نویسندگی سریال‌هایی چون «نردبام آسمان»، «قلب یخی»، «تنهایی لیلا» و «انقلاب زیبا»، مشاور و دبیر کارگروه هنر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت، تهیه‌کنندگی سریال «پدر»، «پیکسل» و...، همچنین سردبیر سابق روزنامه صبا را در کارنامه هنری خود دارد.

جایزه 100 میلیونی برای نوجوانان در مسابقه «فاز»
جزئیات مسابقه «فاز» که با همکاری مرکز اوج کودک و نوجوان در شبکه 2 تولید می‌شود، اعلام شد. به گزارش مهر، «فاز» عنوان تازه‌ترین مسابقه تلویزیونی برای نوجوانان است که در مرداد و شهریور امسال از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد. در این مسابقه دختران و پسران در یک رقابت فشرده برای طراحی و اجرای اقدامات و طرح‌های عامه‌المنفعه با جلب مشارکت مردم رقابت می‌کنند. در این مسابقه به هر گروه شرکت‌کننده مبلغ
۱۰ میلیون تومان برای طراحی و اجرای یک طرح عام‌المنفعه داده می‌شود و گروه تولید برنامه به همراه یک راهنما در تمام طول اجرای این طرح همراه آنها خواهند بود. در پایان نیز به هر یک از 2 گروه برنده، مبلغ 100 میلیون تومان جایزه به همراه نشان «فرزند ایران زمین» اهدا می‌شود. در «فاز» تنها درسخوان بودن، داشتن نمره بالا و اطلاعات عمومی یا بدن ورزیده و ورزشکار بودن مهم نیست. شرکت‌کننده «فاز» باید بتواند از همه قابلیت‌های معمول یک نوجوان برای پیش بردن کار خود در قالب یک فعالیت گروهی - اجتماعی استفاده کند.


Page Generated in 0/0050 sec