printlogo


کد خبر: 178643تاریخ: 1396/5/2 00:00
هشدار به بارسا
باید ستاره بخری

پرونده پیوستن وراتی به بارسلونا به نظر بسته شده و بارسلونا فعالیت برای بررسی و جذب گزینه‎های آلترناتیو را آغاز کرده است. یکی از بازیکنانی که در مطبوعات از او به عنوان آلترناتیو وراتی یاد شده پائولینیو است که باید گفت او آلترناتیو نیست و یکی از گزینه‎های خرید بارسلونا بوده است که البته با مخالفت گوانگژو هم مواجه شده است. هرچند ممکن است این انتقال در ژانویه انجام شود. با حضور او بدون شک ترکیب بارسا بویژه در میانه زمین تقویت می‎شود و حتی اگر قرار باشد او نیمکت‎نشین هم باشد می‎تواند گزینه خوبی برای این تیم باشد.
ضعف بارسا در 2 سال اخیر بیش از هر پستی در خط میانی بوده و در واقع ضعف این تیم در این قسمت بود که باعث شد در لیگ قهرمانان دوره‎های گذشته مقابل پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس شکست بخورند.
دیبالا هم یکی از گزینه‎های خرید بارسلونا است که البته او هم نمی‏تواند گزینه‎‏ای برای جانشینی وراتی باشد. حتی شاید بتوان از کوتینیو به عنوان آلترناتیوی برای وراتی یاد کرد اما از دیبالا به هیچ وجه.
دیبالا و کوتینیو اسامی‎ای هستند که اخیرا به بارسلونا نسبت داده شده‎اند و به احتمال زیاد از این به بعد و تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اسامی بیشتری هم به این تیم نسبت داده خواهند شد. مطمئنا والورده هم با ایده‎هایی به بارسا آمده و از اسامی‎ای که به بارسلونا نسبت داده می‎شود بهترین را انتخاب می‎کند.
به هر حال بارسلونا در این بازار نقل و انتقالاتی نیاز به تقویت ویژه دارد. قمار روی بازیکنان جوان انجام شد و 2 بازیکن جوان وارد تیم شدند اما حالا وقتش رسیده تا این تیم به دنبال جذب اسامی و بازیکنان بزرگ باشد، آنهایی که بتوانند در کنار مسی در نوکمپ تفاوت‎ها را رقم بزنند.
بارسلونا همچنین نباید فراموش کند سرمایه‎گذاری روی بازیکنان جوان ممکن است جواب بدهد و شاید هم اینطور نشود. نمونه‎های زیادی بودند که باشگاه آنها را با امید و آرزوی زیاد به خدمت گرفت ولی نتوانستند پاسخ اعتماد سران بارسا را بدهند.
فعلا آخرین بازیکنی که به بارسلونا نسبت داده می‎‏شود کوتینیو است که البته از قبل هم در رادار آبی‌واناری‎ها بوده است. چه آلترناتیو وراتی باشد چه نفر اصلی لیست‏‌، بهتر است بارسا برای جذب او نهایت توانش را به کار گیرد.
 


Page Generated in 0/0061 sec