printlogo


کد خبر: 178644تاریخ: 1396/5/2 00:00
اخبار

تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران قهرمان آسیا شد
تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز قهرمان رقابت‌های آسیایی تایلند شد.
مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا 2017 روزهای 31 تیر و اول مردادماه در شهر بانکوک تایلند برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط سیدعرفان جعفریان، مهدی عشقی، عباس فروتن و سیدمهدی هاشمی در اوزان 46، 54، 85 و 100 کیلوگرم صاحب مدال طلا، مرتضی پورمرتضوی و میثم زارع در اوزان 58 و 76 کیلوگرم صاحب مدال نقره و مهدی ویسی و سیدمبین حسینی در اوزان 42 و 69 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد و با 79 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.
رده‌بندی تیمی: 1- ایران 79 امتیاز 2- هند 72 امتیاز 3- قزاقستان 72 امتیاز 4- ژاپن 63 امتیاز 5- ازبکستان 58 امتیاز 6- قرقیزستان 58 امتیاز

تجمع ۵ ساعته نفتی‌ها مقابل وزارت نفت به دادگاه‌ کشیده شد
سازمان بازرسی کل کشور به طلبکاران باشگاه نفت اعلام کرد که مدارک‌شان را به این سازمان بدهند و در دادگاه‌های عمومی از مالکان این باشگاه شکایت کنند. طلبکاران باشگاه نفت دیروز یکشنبه ساعت ۱۱ به وزارت نفت رفتند تا شاید بتوانند روزنه امیدی برای رسیدن به پول‌شان بیابند. در بین طلبکاران حاضر در این تجمع، علی‌رضا بیرانوند، وحید امیری، مهرداد خانبان و افراد دیگری حضور داشتند که تنها ۵ میلیون تومان از این باشگاه طلب داشتند. آنها که خواهان ملاقات با یکی از معاونان وزیر نفت بودند، در نهایت با عدم پاسخگویی آنان روبه‌رو شدند تا برای پیگیری بیشتر به سازمان بازرسی کل کشور بروند. این افراد در سازمان بازرسی با خداییان، رئیس‌کل بازرسی و نظارت وزارت ورزش و جوانان جلسه برگزار کردند. در پایان پیگیری 5 ساعته طلبکاران باشگاه نفت، محسن سیدی، مربی سابق نفت درباره نتیجه جلسه‌شان با خداییان اظهار کرد: سازمان بازرسی به ما اعلام کرد که از مالکان باشگاه به دادگاه‌های عمومی شکایت کنیم. همچنین به ما گفتند که کپی حکم کمیته انضباطی، کپی قرارداد و برگه‌هایی که مدیران باشگاه به ما داده‌اند را به سازمان بازرسی بدهیم تا آنها کارهای‌مان را پیگیری کنند.

بازگشت سعید علی‌حسینی پس از 8 سال
سعید علی‌حسینی از مرحله دوم اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری که در تهران است، پس از حدود 8 سال به جمع ملی‌پوشان اضافه می‌شود. سعید علی‌حسینی، وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران که به دلیل در پیش داشتن آزمون دکترا در مرحله نخست اردوی تیم‌ملی حضور نداشت، اکنون در مرحله دوم به جمع ملی‌پوشان اضافه می‌شود. مرحله دوم اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری 14 مرداد در تهران برگزار می‌شود و سعید علی‌حسینی پس از 8 سال در اردوی تیم‌ملی حاضر می‌شود و برای مسابقات جهانی آمریکا آماده خواهد شد. محرومیت علی حسینی 24 اکتبر 2017 به پایان خواهد رسید. سعید علی‌حسینی وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران است که موفق به کسب عنوان قهرمانی نوجوانان آسیا و جوانان جهان شد و حتی هنوز رکورددار یک ضرب، 2 ضرب و مجموع جهان در رده جوانان است.

تأیید غیرمستقیم جدایی نیمار  توسط مسی
فوق‌‌ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها دست به اقدامی عجیب زد که شایعه جدایی نیمار از این تیم را قوت بخشید. نیمار که در پیروزی 2 بر یک بامداد دیروز (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا برابر یوونتوس در آمریکا در چارچوب جام قهرمان بین‌المللی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند، همچنان شایعه جدایی‌اش از این تیم مطرح است. رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سخت به دنبال به خدمت گرفتن ستاره برزیلی آبی‌واناری‌هاست و حتی حاضر به پرداخت رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی وی است. روز گذشته اما هواداران تیم فوتبال بارسلونا شاهد اتفاقی عجیب در حساب کاربری مسی در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» بودند، جایی که فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا تصاویر مشترکی را که با نیمار داشت و آنها را به اشتراک گذاشته بود از حساب کاربری خود پاک کرد. همین اتفاق شایعه جدایی نیمار از بارسلونا در این تابستان را قوت می‌بخشد، این در حالی است که باشگاه بارسلونا اطمینان دارد ستاره برزیلی‌اش جایی نخواهد رفت.


Page Generated in 0/0049 sec