printlogo


کد خبر: 178679تاریخ: 1396/5/3 00:00
کوتاه و گویا

سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 از رشد 90 درصدی پروانه‌های صادر شده در محدوده بافت فرسوده این منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال تخفیف برای ساماندهی بافت فرسوده اعمال شده است.
مهدی پیرهادی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3  از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تحت عنوان «داستان تابستان» در این منطقه خبر داد.
مجتبی شاکری، عضو شورای شهر تهران در آیین نامگذاری یک معبر در منطقه 11 به نام شهید مدافع حرم علی آقاعبداللهی، از نامگذاری 3 پل در بزرگراه ارتش به نام شهدا در روز چهارشنبه 4مرداد خبر داد.
محمدحسین امید، رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی گفت: برنامه‌های آموزشی این دانشگاه باید به نحوی تدوین شود که مهارت‌ها مطابق با استانداردهای جهانی باشد.
زندگینامه امامزادگانی که مرقد مطهرشان در محدوده شمال تهران قرار دارد با هدف آشنایی بیشتر با سیره و روش زندگی این عزیزان،  تهیه می‌شود.
به منظور رسیدگی به درخواست‌های شورایاران  و شهروندان در محلات، نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه۱۳ به همراه جمعی از معاونان و مدیران در محله سرخه‌حصار حضور یافت و به مسائل این محله در حوزه‌های مختلف رسیدگی کرد.
سیاری، معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: سالانه 10 هزار میلیارد تومان از پول مردم صرف دخانیات و 20 تا 30 هزار میلیارد تومان نیز هزینه درمان بیماری‌های ناشی از آن می‌شود.
 


Page Generated in 0/0048 sec