printlogo


کد خبر: 178685تاریخ: 1396/5/3 00:00
سرخط خبر

 کریم یاوری، مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون اعلام کرد: طبق جدول ماده 7 قانون بیمه بیکاری، کارگران مجرد حداقل 6 ماه و حداکثر 36 ماه و کارگران متأهل حداقل 12 ماه و حداکثر 50 ماه با داشتن شرایط سابقه پرداخت حق بیمه و بیمه بیکاری که بدون میل و اراده از کار بیکار شده باشند، «مقرری بیمه بیکاری» دریافت می‌کنند.
 صندوق بین‌المللی پول با پیش‌بینی رشد 5/3 درصدی برای اقتصاد جهان در سال ۲۰۱۷ تصریح کرد: اقتصاد جهانی دیگر مثل گذشته برای تداوم رشد خود متکی به اقتصاد آمریکا نیست.
 معاون معدنی وزیر صنعت گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به فعالان بخش معدن و معدنکاران پرداخت می‌شود که ثبت‌نام از فعالان معدنی برای دریافت این تسهیلات آغاز شده است.
 اداره کل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار با صدور بخشنامه‌ای ضمن الزامی کردن «قید محل کار» در قرارداد کار شرایط جابه‌جایی کارگر توسط کارفرما را تعیین کرد.
 دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از پرداخت بدهی‌های معوقه ایرلاین‌ها به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد.
 سازمان تامین‌اجتماعی به منظور تسریع دسترسی مخاطبان خود به خدمات ارائه‌شده توسط این سازمان، اقدام به راه‌اندازی پلتفرم یکپارچه دولت همراه مبتنی بر موبایل با شماره #١٤٢٠*٤* کرده است. در این سامانه خدمات متنوعی همچون استعلامات استحقاق درمان، فیش مستمری، استعلام آخرین سابقه بیمه و میزان دستمزد مبنای کسر حق بیمه ارائه می‌شود. در حال حاضر خدمت نوبت‌دهی از مراکز درمانی ملکی تامین‌اجتماعی و نمایش آخرین بیمه‌پردازی فرد توسط این سامانه انجام می‌شود.
 سیدعلی موسوی، معاون سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور می‌گوید: طرح کارورزی طرحی نیست که افراد را شاغل کند بلکه افراد را توانمند می‌کند بتوانند شغلی را بپذیرند.
 بانک مرکزی در نامه‌ای به مدیرعامل بانک ملت با تایید مشروط صورت‌های مالی این بانک و صدور مجوز برگزاری مجمع، این بانک را از توزیع سود سال 1395 منع کرد.
 علی علی‌آبادی فراهانی، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: پس از آمارگیری و انتقال بارگذاری تعرفه واردات از سامانه ثبت‌سفارش به سامانه جامع تجارت سایت ثبت‌سفارش خودرو باز می‌شود.
 


Page Generated in 0/0281 sec