printlogo


کد خبر: 178736تاریخ: 1396/5/4 00:00
اخبار

صعود امیدهای والیبال ایران با پیروزی بر پاکستان
تیم ملی امید ایران موفق شد در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۱۷ با نتیجه‌ ۳ بر صفر تیم پاکستان را شکست دهد. به‌ گزارش ‌ایسنا، در ادامه نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا که با حضور ۱۶ تیم برتر آسیا در قالب 4 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود، تیم‌‌‌ملی زیر ۲۳ سال ایران موفق شد در دومین دیدار خود از دور گروهی با نتیجه‌ 3 بر صفر تیم‌‌‌ملی پاکستان را از پیش رو بردارد. تیم‌‌‌ملی امید ایران با کسب دومین پیروزی خود مجموع امتیازاتش را به عدد 6 رساند و به همراه چین تایپه به مرحله حذفی راه یافت. ست‌های این بازی با نتایج  ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۴ به سود شاگردان خوآن سیچلو به پایان رسید.

خرید ۶ میلیون یورویی حریف پرسپولیس
تیم فوتبال الاهلی عربستان در ادامه ریخت‌و پاش خود در تابستان، یک بازیکن برزیلی را به قیمت ۶ میلیون یورو جذب کرد. ‌به نقل از اسپورت، الاهلی حریف تیم فوتبال پرسپولیس در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید. این تیم عربستانی به دنبال تقویت خود در تابستان است و قصد دارد با جذب بازیکنان بزرگ و گرانقیمت نه‌تنها در لیگ عربستان،‌ بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد. الاهلی در ادامه فعالیت خود در فصل جابه‌جایی تابستانی این بار با لئوناردو دسوزا، بازیکن برزیلی پارتیزان به توافق نهایی رسید و رسما قرارداد امضا کرد. این بازیکن برزیلی با رقم ۶ میلیون یورو به الاهلی پیوسته است؛ رقمی که به احتمال زیاد معادل کل بودجه یک فصل تیم فوتبال پرسپولیس باشد و این بخوبی نشان می‌دهد چه تفاوت بزرگی بین پرسپولیس و الاهلی وجود دارد و چقدر کار نماینده ایران برای صعود به دور بعد سخت است.  

امباپه با 180 میلیون یورو  در رئال مادرید!
رئال‌مادرید طبق ادعای مارکا برای جذب کیلیان امباپه، پدیده 18 ساله فرانسوی با موناکو به توافقات اولیه دست یافته است. رئال‌مادرید از هفته‌ها پیش به دنبال جذب امباپه بود و به نظر می‌رسد در حال نزدیک‌تر شدن به هدف خود است. پس از جدایی موراتا و ماریانو از رئال و تایید ضمنی زیدان مبنی بر جذب یک مهاجم مرکزی، مذاکرات بین رئال و موناکو شکلی جدی‌تر به خود گرفت و حال خبر می‌رسد دو طرف به توافقات اولیه در این زمینه دست یافته‌اند. طبق ادعای مارکا، رئال‌مادرید برای جذب امباپه 160 میلیون یورو به علاوه 20 میلیون یورو پاداش‌های متغیر پرداخت خواهد کرد. این معامله رکوردشکن می‌تواند به 150 +30 میلیون یورو هم تغییر کند. اگر این انتقال نهایی شود، امباپه به گران‌ترین بازیکن دنیا بدل خواهد شد، البته اگر نیمار با رقم 222 میلیون یورو از بارسا راهی پی‌اس‌جی نشود. امباپه فصل گذشته با نمایش‌های درخشانش، پدیده فوتبال اروپا لقب گرفت و نقش مهمی در رسیدن موناکو به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان داشت. رئال پیش از این پیشنهادی 130 میلیون یورویی برای جذب این بازیکن ارائه داده بود که از سوی موناکو رد شد ولی گویا رقم وسوسه‌کننده 180 میلیون یورو، مقاومت باشگاه فرانسوی را شکسته است.  

شرط میلیاردی مگویان برای جدایی از استقلال
مدافع ارمنستانی استقلال با شرط میلیاردی خود کار مدیران استقلال را سخت کرده است. علیرضا منصوریان عدم نیاز خود به مگویان را روز یکشنبه اعلام کرد اما استقلالی‌ها هنوز با این بازیکن برای فسخ قرارداد به تفاهم نرسیده‌اند. شرط سنگین مگویان و البته خزانه خالی استقلالی‌ها دلیل اصلی این اتفاق است. مگویان از 2 فصل گذشته حضور خود در استقلال نزدیک به 700 میلیون تومان طلب دارد و با توجه به باقی ماندن یک فصل از قرارداد، از آبی‌ها درخواست کرده مبلغ یک‌میلیارد و صد میلیون تومان به او برای فسخ پرداخت کنند، در غیر این صورت حاضر به فسخ قرارداد خود با این باشگاه نخواهد شد.  علیرضا منصوریان و مدیران استقلال به این بازیکن هشدار دادند در صورت عدم فسخ باید طی فصل آینده سکونشین شود و به این ترتیب شانس حضور در تیم ملی ارمنستان را از دست خواهد داد. با بازگشت جباروف و تهیه مسکن برای این بازیکن و ثبت قرارداد یعقوب کریمی، مگویان جدا شده قطعی استقلال است اما آبی‌ها باید هزینه سنگینی برای این جدایی پرداخت کنند.
 


Page Generated in 0/0174 sec