printlogo


کد خبر: 178740تاریخ: 1396/5/4 00:00
5 نکته از رئال
جایی برای جوانان نیست

رئال‌مادرید فقط یک بازی در تور پیش‌فصل انجام داده، دیداری که در آن شاگردان زیدان در وقت معمولی بازی با یونایتد
یک- یک کردند و پس از آن در ضربات پنالتی بازی را باختند. نکاتی در این بازی وجود داشت که مطمئنا زیدان هم باید به آنها توجه کند.
سمت راست
در شرایطی که کارواخال بازیکن ترکیب اصلی بود و ناچو پوشش احتمالی او است، مادرید باید یک بازیکن دیگر که سبک بازی شبیه به دنیلو داشته باشد به خدمت گیرد. نیمه دوم فوق‎العاده اشرف حکیمی در بازی مقابل منچستریونایتد که دیلی بلیند را ویران کرده بود کاری کرد که زیدان دوباره به فکر فرو رود.
تئو
نخستین بازی تئو هرناندس با باشگاه جدیدش عالی بود. او نشان داد مارسلو می‎تواند این فصل بیشتر استراحت کند. در ضربات پنالتی فرصتش را از دست داد اما با سرعت بی‎نظیری که داشت و عملکرد مناسبش به نظر توانسته نظر زیدان را جلب کند.
رقابت برای قرار گرفتن کنار راموس
از دست دادن په‎په باعث شده واران و ناچو برای پست‌شان رقابت کنند. بازیکن فرانسوی شانس بیشتری دارد اما مطمئنا ناچو هم دست از رقابت برنمی‎دارد. کلاسیکوی میامی و البته سوپرکاپ اروپا که 8 آگوست انجام می‎شود مشخص می‎کند انتخاب اول زیدان کیست.
شروع بدون گل
غیبت کریس رونالدو در خط حمله محسوس بود. مادرید بارها نزدیک به محوطه جریمه منچستر شد اما شانس ویژه‎ای برای گل زدن نداشت. نه بیل و نه بنزما نتوانستند گل بزنند. فقط پنالتی زده شد.
آینده
با تعداد زیاد بازیکنانی که زیدان در اختیار دارد بعید است جوانانی که در بازی مقابل منچستر به میدان رفتند بتوانند راهی به تیم اصلی پیدا کنند. هرچند نسل گوتی نشان دادند آنها قابل اعتماد هستند و می‏توانند با بازیکنانی امثال لوکاکو، پوگبا، دخه‌آ، میخیتاریان و.... رقابت کنند و حتی بهتر از آنها باشند.
هدیه جوانان برای رئال‌
در دیدار دوستانه رئال‌مادرید و منچستریونایتد‏‌، رئال در نیمه اول با بهترین بازیکنانش مقابل ذخیره‎های منچستریونایتد شکست خورد و در نیمه دوم شرایط برعکس شد و این یونایتد بود که با بازیکنان اصلی مقابل ذخیره‎های رئال ناکام ماند. صادقانه بگویم، در هر دو نیمه هم تیم‎هایی که پیروز بودند مستحق پیروزی بودند. در 45 دقیقه اول مادرید لحظاتی فوق‌العاده داشت اما بزرگ‎ترین مشکلش این بود که ریتم لازم را نداشت. تیم انگلیسی بیشتر پرس می‎کرد. بعد از بازی فوق‌العاده مارسیال که بارها دفاع سفیدپوشان را به هم ریخت، منچستری‌ها پاداش‌شان را هم گرفتند. در نیمه دوم مادرید ترکیبی را به زمین فرستاد که بسیاری از آنها به دنبال انجام اولین بازی‎شان بودند و کاسمیرو کاپیتان بود! این بازیکنان مقابل منچستری قرار گرفتند که بهترین بازیکنانش را به زمین فرستاده بود اما جوانان رئال خوب کار کردند؛ در دفاع میانی تخرو و مانو هرناندو خوب بودند و در پست تهاجمی هم اشرف عالی کار کرد. تنها دنی گومس خیلی ضعیف کار کرد. تئو هرناندس خوب بود و کسی بود که پنالتی تساوی‌بخش را رقم زد. جوانان مادرید درخشیدند و بازی را به تساوی کشاندند و کار به پنالتی رسید. این تورنمنت قواعد خاصی دارد، تیم برنده 3 امتیاز، بازنده بدون امتیاز و تیمی که در پنالتی ببرد 2 امتیاز می‎گیرد و تیمی که در پنالتی ببازد یک امتیاز. امتیاز اضافه را یونایتد برد.

رونالدو سکوتش را شکست
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره رئال‌مادرید سرانجام سکوتش را شکست و تایید کرد که می‌خواهد فصل آینده با رئال‌مادرید ادامه دهد. برنده 4 توپ طلا به علت تخلفات مالیاتی در آستانه محکومیت و رفتن به زندان بود و به علت عدم حمایت کافی رئال، قصد ترک این تیم را داشت. گفته می‌شد رونالدو در 3 فصل از حضورش در رئال، مبلغی نزدیک به 14 میلیون یورو فرار مالیاتی داشته است که به علت بالا بودن رقم، احتمال زندانی شدن رونالدو بسیار بالا بود. شایعاتی درباره بازگشت او به منچستریونایتد شنیده می‌شد و پاری‌سن‌ژرمن نیز از مشتریانش بود. با این وجود، پرس سعی کرد با سیاست این موضوع را حل کند و در ابتدا شرایط را آرام کرد و به رونالدو فرصت داد که از با گذشت زمان و فکر کردن به ادامه حضور در رئال، در نهایت خودش تصمیمش را عوض کند. حال به نظر سیاست پرس بخوبی جواب داده و رونالدو خواهان ماندن در جمع سپیدپوشان است.


Page Generated in 0/0050 sec