printlogo


کد خبر: 178776تاریخ: 1396/5/4 00:00
اخبار

جمع‌بندی پرونده‌های انتخابات تا 2 ماه آینده
دادستان کـل کشـور از جمع‌بنـدی پرونـده‌های مربوط به انتخابات تا یکی دو ماه آینده خبر داد. به گزارش روابط عمومی
دادستانی کـل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در حاشیه بازدید سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب تهران (دادسرای کارکنان دولت و فرهنگ و رسانه) گفت: پرونده مربوط به انتخابات آنطور که گزارش دادند تا یکی دو ماه آینده جمع و جور می‌شود. وی افزود: در این پرونده برای تعدادی قرار منع تعقیب و برای تعدادی نیز کیفرخواست صادر شده است. در همین راستا، دادستان تهران درباره رسیدگی به پرونده تخلفات انتخاباتی گفت: در بحث رسیدگی به تخلفات انتخاباتی افراد زیادی احضار شدند که تاکنون برای 5 نفر قرار صادر شده است. وی گفت: تحقیقات در بحث تخلفات انتخاباتی ادامه دارد و تلاش این است روند رسیدگی‌ها را تسریع و زودتر این پرونده را تمام کنیم. دادستان تهران نیز درباره بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گفت: این بازدید‌ها ضمن دلگرمی قضات موجب می‌شود مشکلات‌مان را بیان کنیم که از آنها حمایت و استقبال می‌کنیم.

کشف و خنثی‌سازی ۱۲۰عملیات تروریستی در کشور
وزیر اطلاعات با اشاره به حادثه تروریستی مجلس و حرم امام (ره) گفت: بیش از 120 عملیات تروریستی در چند سال اخیر در کشور خنثی شده است. به گزارش مهر، محمود علوی در جمع مردم اردبیل اضافه کرد: طی 2 روز تمام عوامل همکار مستقیم و غیرمستقیم دستگیر و ریشه‌های این اقدام بزدلانه شناسایی شد. تمام نقشه‌های شوم دشمنان برای اجرای برنامه‌های تروریستی در کشور طی این مدت نقش بر آب شده است. وی با اشاره به دستگیری یا هلاکت عاملان ترورهای ناموفق تاکید کرد با اقدامات صورت گرفته امروز هیچ‌گونه ناامنی در هیچ نقطه از کشور وجود ندارد. وزیر اطلاعات اقدامات سریع و تاکتیکی سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران در کشف و خنثی‌سازی عملیات‌های تروریستی در کشور را موجب بهت و درماندگی کشورهای دنیا دانست و یادآور شد: وزارت اطلاعات افتخار این را دارد که در کنار نیروهای نظامی و انتظامی علاوه بر تامین آرامش، امنیت این مرز و بوم را به نحو احسن حفظ کند. وی اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان امروز چشم بینا و گوش شنوای ملت هستند و به هیچ قدرتی اجازه نفوذ در کشور و ایجاد خرابکاری نمی‌دهند. علوی با اشاره به حادثه اخیر تروریستی مجلس و حرم امام (ره) بیان داشت: هر 5 عامل تروریستی در ساعات اولیه کشته شدند اما طی 2 روز تمام عوامل همکار مستقیم و غیرمستقیم آنها دستگیر و ریشه‌های این اقدام بزدلانه شناسایی شد.

انسجام نیروهای انقلاب مرهون جبهه مردمی است
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام نیروهای انقلاب با یک فرآیند تعریف‌شده مردمی توانستند به یک گزینه برسند، گفت: این از مواهب جبهه مردمی بود اما برخی به دنبال کوچک کردن آن هستند. پرویز سروری با اشاره به روند فعالیت های جبهه مردمی و اثرگذاری این جبهه اظهار داشت: طبیعی است ما از یک جبهه یا جریان سیاسی نمی‌توانیم توقع داشته باشیم بدون خطا و اشتباه حرکت کند اما می‌توانیم اقرار کنیم جبهه مردمی در عمر کوتاه خود توانست فرصت‌های بزرگی را برای نیروهای انقلاب خلق کند. سروری ادامه داد: محصول امروز جبهه مردمی نمایانگر اثرگذاری و موفقیت این جبهه است، ما امروز شاهد انسجام نیروهای انقلاب هستیم، اینکه ما با تفرقه و تشتت پای صندوق‌های رای نرفتیم و اینکه تمام نیروهای انقلاب با یک فرآیند تعریف‌شده مردمی توانستند به یک گزینه برسند همه از مواهب جبهه مردمی نیروهای انقلاب بود که برخی به دنبال تصغیر و کوچک کردن آن هستند و می‌خواهند آثار مثبت این جبهه را نادیده بگیرند، در حالی که این جبهه می‌تواند در استمرار این وضعیت و انسجام نیروهای انقلاب موثر باشد.


Page Generated in 0/0060 sec