printlogo


کد خبر: 178794تاریخ: 1396/5/5 00:00
اخبار

رئال ـ امباپه، ‌چه می‌شود؟
سید لو: از یکی اصرار از دیگری انکار؛ رئال‌مادرید اصرار دارد به یک ترانسفر رکوردشکن دیگر نزدیک شده، آن هم برای مهاجم فرانسوی 18 ساله‌ای به نام کیلیان امباپه. آنها می‌گویند به توافق اصلی با موناکو برای انتقال این بازیکن به سانتیاگوبرنابئو با مبلغ 161 میلیون پوند دست یافته‌اند اما موناکو هنوز این توافق را انکار می‌کند.
روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داده مادرید و موناکو در کلیات به توافق رسیده‌اند که بر اساس آن ابتدا 160 میلیون پوند به تیم فرانسوی پرداخت می‌شود و 20 میلیون پوند دیگر با گزینه‌ها و بند‌های دیگر قرارداد به حساب موناکو واریز می‌شود. اگرچه سران باشگاه موناکو در گفت‌وگو با روزنامه «نیس» این انتقال را نپذیرفتند اما منابع نزدیک به باشگاه اسپانیایی بر خوشبینی خود مبنی برای نزدیکی انجام گرفتن این انتقال پافشاری می‌کنند. امباپه احتمالا با قراردادی 6 ساله که ارزش آن سالانه 7 میلیون پوند است، راهی رئال‌مادرید می‌شود.
مادرید در این تابستان از فروش بازیکنان خود بیش از 100 میلیون پوند درآمد داشته است. این تیم آلوارو موراتا را به چلسی، دنیلو را به منچسترسیتی و خامس رودریگز را با قراردادی قرضی به بایرن‌مونیخ واگذار کرده است. اگر انتقال امباپه به رئال نهایی شود، این یعنی موناکو که فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و قهرمانی لیگ فرانسه را هم به‌دست آورد، از نقل‌وانتقالات تابستانی تاکنون بیش از 300 میلیون پوند درآمد داشته است. در میان 13 بازیکنی که تاکنون از این تیم جدا شدند، برناردو سیلوا و بنجامین مندی به ترتیب با مبالغ 6/43 و 52 میلیون پوند به منپسترسیتی پیوسته‌اند و خرید تیموئه باکایوکو برای چلسی حدود 40 میلیون پوند آب خورد.
زیدان ادعا کرده بود با از دست دادن موراتا در خط حمله با کمبود مهاجم مواجه شده است اما روز بعد جدایی موراتا با سماجت خاصی عنوان کرد درخواست خرید هیچ بازیکنی را به باشگاه نداده است. «از امروز تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکن است رخ دهد». البته جدایی موراتا ارتباطی به خرید امباپه نداشت و رفتن او باعث نشد تا این مهاجم فرانسوی هدف اول خریدهای تابستانی رئال باشد. تصمیم موراتا برای جدایی به جایگاهش در تیم بازمی‌گشت. او نه‌تنها گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو را جلوتر از خود می‌دید، بلکه شاهد آن بود که باشگاه تا چه اندازه پیگیر خرید امباپه بوده و این انتقال در جریان است. در واقع فلورنتینو پرز رئیس رئال‌مادرید، او را مرموزانه قربانی ستاره فرانسوی کرد.
پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی و آرسنال همگی علاقه خود را به امباپه نشان داده بودند اما او بازیکنی است که پدرش مذاکرات را پیش می‌برد و مادرش برایش تصمیم می‌گیرد. اگرچه امباپه خودش ترجیح می‌دهد برای رئال‌مادرید، باشگاهی که طرفدارش بوده بازی کند اما ابهاماتی درباره اینکه آیا او شانس کافی در برنابئو خواهد داشت یا از بازی در این تیم اطمینان دارد، وجود دارد. او خودش گفته در صورت جدایی از موناکو اگر در مادرید به او اطمینان شود خیلی راحت‌تر خودش را درگیر تیم می‌کند.


والیبال امید ایران بدون شکست راهی مرحله دوم شد
تیم والیبال امید ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان‌ آسیا از سد چین‌تایپه گذشت. تیم والیبال امید ایران در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان آسیا که در اندونزی در حال برگزاری است با نتیجه 3 بر صفر چین تایپه را شکست داد. شاگردان خوآن سیچلو در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 20، 30 بر 28 و 25 بر 21 چین‌تایپه را از پیش‌رو برداشتند. شاگردان سیچلو که صعود خود به جمع 8 تیم برتر آسیا را قطعی کرده بودند، از امروز پنجشنبه دور جدید رقابت خود را آغاز می‌کنند. در دور دوم این مسابقات تیم‌ملی امید ایران با تیم‌های چین‌تایپه، چین و استرالیا همگروه خواهد شد.

اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد برگزار می‌شود
اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی کشتی آزاد، روزهای ۷ تا ۱۸ مردادماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. به نقل از سایت فدراسیون کشتی، اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی روزهای 7 تا 18 مردادماه در محل خانه کشتی شماره یک مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0072 sec