printlogo


کد خبر: 178816تاریخ: 1396/5/5 00:00
سرخط خبر

 علی چگنی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی گفت: اینکه در ایران چرا نمی‌توانیم تا ۸۰ درصد قیمت مسکن تسهیلات به متقاضیان بدهیم به این دلیل است که قدرت بازپرداخت آن در جامعه وجود ندارد.
 کارخانه پارسیلون که سال 53 در
8 کیلومتری جنوب خرم‌آباد در زمینی به مساحت 2 میلیون و 200 هزار مترمربع تأسیس و با حدود 2000 کارگر به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان الیاف فیلامینت گرانول پلی‌آمید تبدیل شده بود، پس از طی فرازونشیب بسیار در سال‌های اخیر و بدهی گسترده بانکی و تعطیلی، اکنون برای چرای گوسفندان به 3 چوپان با مبلغ سالانه 100 میلیون تومان اجاره داده شد.
 مدیرکل استاندارد تهران از واحدهای تولیدی و صنفی مصنوعات طلا خواست از خدمات آزمایشگاه‌های عیارسنجی دارای گواهی تایید صلاحیت بهره گیرند و فریب آزمایشگاه‌های بدون مجوز را نخورند و برای مشاهده نام آزمایشگاه‌های دارای گواهی تایید صلاحیت استاندارد به نشانی www.isiri.org مراجعه کنند.
 وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: به منظور تنظیم بازار داخلی، صدور مجوز صادرات دام سبک زنده کشور، از اواخر سال گذشته تا اطلاع ثانوی متوقف است.
 سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: تاسیس و فعالیت مراکز تجاری خارجی در کشور منوط به دریافت مجوز قانونی از مراجع ذی‌صلاح است.
  طرح تعویض لامپ‌های پرمصرف فلورسنتی در اماکن اداری کلانشهر تهران در چارچوب ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور به وزارت نیرو ابلاغ شد.
 مدیرکل معادن غیرفلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موانع پیش روی حضور شرکت‌های ایرانی در عراق، از عوارض به عنوان بلندترین دیوار پیش روی صادرکنندگان ایرانی نام برد و گفت: دولت عراق از سیمان ایران ۴۵ درصد عوارض دریافت می‌کند.
  بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ بیش از ۶۴ درصد زنان ۱۰ ساله و بیشتر دارای همسر هستند که این میزان نسبت به سرشماری سال ۱۳۹۰ افزایش 3/3 درصدی را نشان می‌‏دهد.
 رمضانعلی صادق‌زاده، رئیس مرکز تجارت الکترونیک با پیش‌بینی بازار ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی معاملات الکترونیک دولتی در سال ۹۶، از معافیت ورود اطلاعات و انجام معاملات محرمانه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت خبر داد.
 


Page Generated in 0/0068 sec