printlogo


کد خبر: 178851تاریخ: 1396/5/7 00:00
سرخط خبر

 صادرات نفت ایران به اروپا در ۴ ماهه نخست ۲۰۱۷ با افزایش بیش از ۶ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل از 316/9 میلیون تن گذشت.
 سیدعلی‌اکبر طاهری، مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: انبوه‌سازان مسکن‌مهر حق دریافت هیچگونه وجه به عنوان مالیات بر ارزش افزوده یا هر عنوان دیگر را از متقاضیان این طرح ندارند. آنالیز قیمت پروژه‌های مسکن‌مهر به طور کامل محاسبه و قیمت نهایی به کارگزاری مسکن‌مهر و متقاضیان اعلام شده است.
 مهدی کریمی‌تفرشی، رئیس تعاونی تولیدکنندگان مواد غذایی گفت: پیش‌بینی صادرات مواد غذایی ایران به قطر در سال ۲۰۱۷، ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار است، در حالی که این رقم در سال قبل ۱۸ تا ۲۰ میلیون دلار بوده است.
 محمدولی روزبهان، رئیس سازمان چای با اشاره به اینکه تقریبا ٥٣ درصد مطالبات کشاورزان به حساب آنان واریز شده است، گفت: تولید چای امسال ٢ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
 شرکت هواپیماسازی مسافری سوخوی روسیه گزارش‌ها درباره امضای موافقتنامه تحویل هواپیماهای سوخوی سوپرجت ۱۰۰ به ایران را تکذیب کرد.
 حسین عبده‌تبریزی، عضو شورایعالی بورس گفت: سازمان بورس مجوز کاهش کارمزد معاملات تا ۲۰ درصد رقم‌های فعلی را دریافت کرده اما درباره خدماتی که کارگزاری‌ها ارائه می‌دهند نرخ کارمزد کاهش نمی‌یابد ولی برای معاملات به‌طور کلی از جمله صندوق‌ها یا درآمد ثابت و... نرخ کارمزد معاملات کاهش می‌یابد که در یک ماه آینده عملیاتی خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0049 sec