printlogo


کد خبر: 178873تاریخ: 1396/5/7 00:00
اخبار

عباسعلی: بدون مربی شرایط سخت بود
ملی‌پوش کاراته ایران هر مبارزه در بازی‌های جهانی را در حکم فینال دانست و نبود مربی در کنار خود را سخت عنوان کرد. حمیده عباسعلی در گفت‌وگو با ایسنا، پس از کسب نخستین مدال تاریخ کاراته بانوان ایران در بازی‌های جهانی بیان کرد: با توجه به اینکه ورلد گیمز هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود و مختص رشته‌های ورزشی غیرالمپیکی است، برترین‌های جهان در آن حضور دارند. قهرمانان هر قاره و مدال‌آوران سال گذشته همگی در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند، به همین دلیل این مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کاراته نیز المپیکی شده است و به احتمال بسیار این آخرین حضور کاراته در بازی‌های جهانی بود، به همین دلیل سطح مسابقات بسیار بالا بود و قهرمان قهرمانان مشخص شد. عباسعلی در ادامه افزود: رقابت‌های بسیار سنگینی برگزار شد و هر بازی حکم فینال را داشت. ابتدا رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار شد. در بازی نخست مقابل حریف اسلواکی دارنده مدال برنز جهانی اتریش مبارزه کردم و توانستم با نتیجه ۲ بر یک پیروز شوم. در بازی دوم مقابل قهرمان قاره برزیل قرار گرفتم و این بازی را نیز ۴ بر صفر پیروز شدم و از گروه خود صعود کردم. پرافتخار‌ترین بانوی کاراته ایران درباره بازی پیش از فینال خود اظهار کرد: پای فینال با حریفی از فرانسه مبارزه داشتم که در گذشته در کشور فرانسه مغلوب او شده بودم اما اینجا با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسیدم و راهی فینال شدم. سمانه خوشقدم، مربی حمیده عباسعلی در زمان اعزام به بازی‌های جهانی  در فرودگاه متوجه اتمام مهلت ویزای خود شده بود و عباسعلی به ناچار تنها راهی مسابقات شد. او در این‌باره گفت: برای بازیکنی مثل من که به مربی خود وابسته است سخت بود بدون او راهی مسابقات شوم. شرایط سختی برای من بود اما خدا را شکر که توانستم گوشه‌ای از زحمات مربی‌ام را جبران کنم.

رونالدو به تعداد شماره مورد علاقه‌اش فرزند می‌خواهد!
مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال‌مادرید به داشتن فرزندان زیاد و خانواده پرجمعیت علاقه‌مند است. با وجود داشتن 3 فرزند و یکی دیگر که در راه است، کریستیانو رونالدو هنوز هم معتقد است به اندازه کافی فرزند ندارد. طبق ادعای سایت ویداس پرتغال، ستاره خط حمله تیم فوتبال رئال‌مادرید در یک مصاحبه در چین، فاش کرد که دوست دارد خانواده‌اش را پرتعداد‌تر کند. ویداس به نقل از رونالدو که بتازگی صاحب فرزند دوقلو شده و اعلام کرده فرزند چهارمش هم بزودی متولد می‌شود، نوشته است: کریستیانیو (فرزند بزرگ رونالدو) بسیار خوب و خوشحال است. او احساس خوبی دارد و می‌گوید که می‌خواهد خواهران و برادران بیشتری داشته باشد. او 7 خواهر و برادر می‌خواهد، شماره جادویی و به نظر من هم خوب است. البته ما فعلا عجله‌ای نداریم و می‌خواهیم از فرصت‌هایی که داریم لذت ببریم.

لاتزیو جایگزین آزمون را انتخاب کرد
باشگاه لاتزیو پس از عدم توفیق در جذب ملی‌پوش ایرانی، مهاجم اکوادوری اسپانیول را جایگزین او کرد. سایت اسپورت روسیه به نقل از فوتبال ایتالیا نوشت: فلیپه کائیسدو، مهاجم 28 ساله اهل اکوادور امروز به سمت رم، پایتخت ایتالیا پرواز می‌کند تا با باشگاه لاتزیو قراردادش را منعقد کند. باشگاه لاتزیو پس از انصراف از خرید سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان تصمیم به جذب مهاجم اکوادوری اسپانیول با هزینه 5 میلیون یورویی گرفت. کائیسدو سابقه بازی در تیم‌ لکوموتیو روسیه را هم دارد و در فصل اخیر برای تیم اسپانیول در 27 بازی فقط 2 گل به ثمر رسانده است. باشگاه لاتزیوی ایتالیا تلاش زیادی کرد تا سردار آزمون را به خدمت بگیرد اما این ملی‌پوش ایرانی با عقد قراردادش با روبین‌کازان تصمیم گرفت در سال منتهی به جام‌جهانی 2018 روسیه همچنان در لیگ برتر فوتبال این کشور بازی کند. ایتالیایی‌ها قصد داشتند سردار آزمون را با مبلغ 15 میلیون یورو جذب کنند.

شکست اوستنده با رامین رضاییان
تیم فوتبال اوستنده در پلی‌آف لیگ اروپا مغلوب مارسی شد. در ادامه بازی‌های پلی‌آف لیگ اروپا اوستنده بلژیک برابر مارسی قرار گرفت و  با نتیجه 4 بر 2 از میزبانش شکست خورد. رامین رضاییان در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.
 


Page Generated in 0/0050 sec