printlogo


کد خبر: 178982تاریخ: 1396/5/9 00:00
کوتاه و گویا

به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و برادر بزرگوار ایشان حضرت امام رضا(ع) و دهه مبارک کرامت، ویژه‌برنامه‌هایی در میدان آیینی امام حسین(ع) به مدت ۱۱ روز از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.
تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه آرابایف قرقیزستان جهت همکاری‌های مشترک علمی و آموزشی در جریان سفر رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به این کشور منعقد شد. در این دیدارها با حضور رایزن محترم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آرابایف، تفاهمنامه همکاری‌های مشترک علمی و آموزشی میان طرفین منعقد شد و به امضای حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و دکتر طالب بیگ عبدالرحمن‌اف، رئیس دانشگاه آرابایف رسید.
رمضان لطفی، معاون توانمندسازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به نامگذاری ششم مرداد به‌عنوان روز ملی «کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای» در تقویم رسمی کشور و اختصاص یک هفته به آن، برنامه‌های متنوعی در سازمان خدمات اجتماعی برگزار می‌شود.
عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 از راه‌اندازی خانه کوثر در مجموعه شهربانو و برنامه‌ریزی برای ایجاد مراکز اشتغالزایی و کارآفرینی زنان سرپرست خانوار خبر داد.


Page Generated in 0/0060 sec