printlogo


کد خبر: 179003تاریخ: 1396/5/9 00:00
اخبار

همه حاشیه‌های ترامپ در «ما؛ مردم»
برنامه «ما؛ مردم» شبکه پرس‌تی‌وی با پرداختن به عملکرد و حواشی رفتارهای سیاسی و اجتماعی ترامپ، جذاب و جنجالی شده است. به گزارش روابط‌ عمومی شبکه پرس‌تی‌وی، عاطفه سادات‌دربندی، تهیه‌کننده این برنامه درباره فصل دوم We The People و چالش‌های جدید «ما؛ مردم» گفت: از آنجایی که این برنامه به مسائل داخلی و اجتماعی آمریکا می‌پردازد، با حضور ترامپ در مقام ریاست‌جمهوری جدید آمریکا و حواشی‌های پیرامون ایشان از ابتدای ورود به کاخ سفید تا حاشیه‌های مربوط به شخصیت وی، برای مخاطبان جذابیت‌های خاص خودش را پیدا کرده است و دریافت بازخوردهای گاه چند میلیونی از بینندگان برنامه در قالب مراجعه به ویدئوهای برنامه در فضای مجازی و اظهارنظر درباره برنامه، این موضوع را تایید می‌کند. گفتنی است، این برنامه روزهای یکشنبه ساعت 13 به وقت تهران از شبکه پرس‌تی‌وی پخش و بازپخش آن روزهای دوشنبه ساعت 8 و 24، سه‌شنبه ساعت 18 و آخرین بازپخش آن چهارشنبه ساعت 11 به وقت تهران روی آنتن می‌رود.

«نظام علمی ـ آموزشی پرورش‌مآل» منتشر شد
«نظام علمی- آموزشی پرورش مآل» سومین کتاب گروه فرهنگ‌پژوهی پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه است که به قلم آیت‌الله علی‌اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با هدف تحول بنیادین حوزه براساس نظریه آموزش «پرورش‌مآل» به چاپ رسیده است. به گزارش تسنیم، نظام علمی- آموزشی پرورش‌مآل، دستگاه تعلیماتی- تربیتی‌‌ای است فطرت‌بنیاد، استعدادمحور، جامع‌نگر و جامعه‌گرا که بر پروردن استعدادهای فطری گونا‌گون دانش‌آموزان، با نقش‌آفرینی فعال خود آنان تمرکز دارد. در بخش اول، فهرستی از فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی حوزه، دین‌پژوهی و تبیین‌ دین در عصر حاضر ارائه شده است. بخش دوم کتاب، تبیین 3 رویکرد موجود (متجدد سنتی‌اندیش، متجدد نوگرا و متجدد نواندیش) را در زمینه مقابله با تهدیدها و مواجهه با فرصت‌ها، خاصه مساله مهم تحول حوزه برعهده گرفته است. بخش سوم اثر به تبیین اجمالی نظریه «آموزش پرورش‌مآل» که مبنای نظام علمی پیشنهادی راقم است، می‌پردازد. این کتاب با قیمت 20 هزار تومان توسط سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی عرضه شده است.

«سطری پر از میل بوسه»‌ در راه بازار
تازه‌ترین سروده‌های اجتماعی‌، سیاسی و عاشقانه حمیدرضا شکارسری با عنوان «سطری پر از میل بوسه»‌ در دست انتشار است. به گزارش تسنیم،‌ «سطری پر از میل بوسه» تازه‌ترین مجموعه شعر حمیدرضا شکارسری است که از سوی انتشارات تازه‌تاسیس «نزدیک‌تر» در دست انتشار است. این کتاب مجموعه‌ای از اشعار اجتماعی‌، سیاسی و عاشقانه شکارسری را در خود جای داده است،‌ اشعاری که در قالب شعر نو اخیراً‌ توسط شاعر سروده شده‌ است. شکارسری همچنین کتاب «شکل‌های لیلا»  مجموعه‌ای از سروده‌های عاشقانه اجتماعی خود را نیز در دست انتشار دارد.

برگزاری شب شعر «مقام رضا»
همزمان با دهه کرامت و به مناسبت ولادت امام رضا(ع) شب شعر رضوی «مقام رضا» برگزار می‌شود. به گزارش فارس،  در این محفل که به همت موسسه شهرستان ادب و آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد، جمعی از شاعران بنام سراسر کشور از جمله استاد علی معلم، استاد محمدعلی بهمنی، استاد علی انسانی و نیز شاعران شناخته‌شده‌ای چون ناصر فیض، علیرضا قزوه، مرتضی امیری‌اسفندقه، قربان ولیئی، محمود اکرامی‌فر، حمیدرضا شکارسری، محمدمهدی سیار، مریم کرباسی، علیرضا بدیع، میلاد عرفان‌پور و محمود حبیبی‌کسبی حاضر شده و به شعرخوانی خواهند پرداخت. همچنین قطعه موسیقی «اجازه سفر» تازه‌ترین اثر دفتر موسیقی شهرستان ادب- با همکاری معاونت فرهنگی تهران آستان قدس رضوی- برای نخستین‌بار در این مراسم رونمایی و اجرا خواهد شد. در بخش ویژه‌‌ مراسم از 3 تن از هنرمندانی که آثار تاثیرگذاری در باب
امام رضا علیه‌السلام داشته‌اند از جمله فرخ نعمتی بازیگر نقش امام رضا علیه‌السلام در سریال ولایت عشق، غلامرضا شکوهی شاعر آیینی خراسانی و حمیدرضا شاه‌آبادی نویسنده رمان «اعترافات غلامان» تقدیر خواهد شد. شب شعر «مقام رضا» امروز ساعت 18 در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0108 sec