printlogo


کد خبر: 179011تاریخ: 1396/5/9 00:00
اخبار

ماجرای خیابان‌خوابی قهرمان‌های ایرانی چه بود؟
سرمربی تیم‌ملی کاراته درباره انتشار تصاویر عجیب از استراحت ملی‌پوشان در ایستگاه قطار لهستان توضیح داد. تیم‌ملی کاراته ایران چند روز قبل در بازی‌های جهانی لهستان شرکت کرد و توانست با یک طلا و ۴ نقره بهترین نتیجه تاریخ ایران در این مسابقات را کسب کند. بعد از گذشت چند روز از بازگشت این تیم، تصاویری از ملی‌پوشان ایرانی در لهستان منتشر شد که به شکل عجیبی روی زمین و کنار ایستگاه قطار استراحت می‌کنند. شهرام هروی در این باره به ورزش سه می‌گوید: «این تصویر مربوط به زمانی است که ما از شهر ورشو باید با قطار خودمان را به شهر ورسلاو می‌رساندیم. ابتدا ما به اوکراین رفتیم و از آنجا خودمان را به ورشو رساندیم و به‌خاطر اینکه بازی‌ها در شهر دیگری بود،‌ مجبور بودیم با قطار به آن شهر برویم. مشکل خاصی نبود و ملی‌پوشان تا رسیدن قطار مشغول استراحت بودند و این تصویر آنجا گرفته شده است». وی در ادامه از وضعیت اسفبار امکانات میزبان برای اسکان ورزشکاران خبر می‌دهد: «وقتی به شهر محل برگزاری مسابقات رسیدیم، میزبان برای تیم‌ها محلی را در نظر گرفته بود تا تمام نفرات آنجا اسکان داشته باشند. وضعیت این محل که شبیه خوابگاه دانشجویی بود، افتضاح بود. به همین دلیل فدراسیون تصمیم گرفت برای ما محل جداگانه‌ای را در نظر بگیرد و ما به یکی از بهترین هتل‌های شهر ورسلاو رفتیم، در حالی که تقریبا تمام تیم‌ها در همان خوابگاه دانشجویی مستقر بودند».

تایلرکینگ آمریکایی مغلوب هنرنمایی علی‌اکبری
رزمی‌کار حرفه‌ای کشورمان در یک مبارزه جذاب و دیدنی مقابل حریف آمریکایی خود در همان دقایق نخست مبارزه به پیروزی دست پیدا کرد. امیر علی‌اکبری، عضو پیشین تیم‌ملی کشتی کشورمان که مدتی است به ورزش‌های رزمی روی آورده، دیروز یکشنبه در دومین مبارزه حرفه‌ای خود در سال ۲۰۱۷ به مصاف «تایلرکینگ» آمریکایی رفت. این رزمی‌کار کشورمان از همان دقایق اول مبارزه با ضربات فنی مشت خود از چپ و راست،  ابتکار عمل را در دست گرفت. «کینگ» که در فنون جوجیتسوی برزیلی تبحر دارد، قصد داشت مبارزه را به خاک بکشاند تا از فنون خود بهره ببرد ولی علی‌‌اکبری با آگاهی از این موضوع شرایط را به نفع خود تغییر داد و در کمتر از 3 دقیقه رقیب را ناک اوت کرد و به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

بارسلونا از پاری‌سن‌ژرمن شکایت خواهد کرد
باشگاه بارسلونا به‌خاطر قضیه نیمار از پاری‌سن‌ژرمن شکایت می‌کند. به نقل از موندو دپورتیوو، قضیه نیمار هر روز پیچیده‌تر می‌شود. جدایی احتمالی مهاجم برزیلی از بارسلونا ممکن است به شکایت ختم شود. باشگاه کاتالانی اعلام کرد اگر پاری‌سن‌ژرمن بند آزادسازی ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار را پرداخت کند از تیم فرانسوی شکایت خواهد کرد.  باشگاه اسپانیایی شکایت خود را به فیفا ارائه خواهد داد و اعلام خواهد کرد که این باشگاه فیرپلی مالی را رعایت نکرده است. همچنین بارسلونا در این راستا عنوان خواهد کرد پاری‌سن‌ژرمن نمی‌تواند چنین رقمی را پرداخت کند چون بودجه آن را ندارد و فیفا را مجاب می‌کند که در این رابطه تحقیق کند. پیش از این، خاویر تباس (رئیس لالیگا) اعلام کرده بود اگر جدایی نیمار اتفاق بیفتد از باشگاه فرانسوی شکایت خواهد کرد. پاری‌سن‌ژرمن پیش از این به خاطر رعایت نکردن فیرپلی مالی مانند منچسترسیتی جریمه شده بود. اگر دوباره این اتفاق بیفتد جریمه مالی نخواهد بود و احتمال محروم شدن از رقابت‌های اروپایی وجود خواهد داشت.

اسماعیل عبادی فینالیست شد
اسماعیل عبادی در نیمه‌نهایی مسابقات جهانی تیراندازی با کمان لهستان مقابل نماینده کرواسی به برتری رسید. در ادامه مسابقات جهانی تیراندازی با کمان لهستان و در پایان مرحله مقدماتی، اسماعیل عبادی با 707 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت. وی در مرحله حذفی با قرعه استراحت روبه‌رو بود. عبادی در مرحله یک‌هشتم نهایی برابر کمانداری از السالوادور با نتیجه 150 بر 148 به برتری رسید. وی در دور یک‌چهارم مقابل نماینده هلند با نتیجه 147 بر 146 به برتری رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد. عبادی در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف کمانداری از کرواسی رفت و مقابل این کماندار در تیر طلایی به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال باید به مصاف نماینده دانمارک برود.
 


Page Generated in 0/0146 sec