printlogo


کد خبر: 179110تاریخ: 1396/5/11 00:00
اخبار

برگزاری المپیاد ورزشی دانشگاه فرهنگیان با حضور 3 هزار دانشجو
مدیر کل تربیت ‌بدنی دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر نقش ویژه ورزش در رشد و سلامت فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به عنوان معلمان این کشور، گفت: بیست‌وسومین المپیاد ورزشی این دانشگاه با حضور 3 هزار ورزشکار دختر و پسر برگزار خواهد شد. به‌ گزارش ‌ایسنا، نشست خبری بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با حضور دکتر معصومه علی‌نژاد، معاون دانشجویی این دانشگاه و دکتر میترا روحی، مدیرکل تربیت ‌بدنی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد. در ابتدای این نشست علی‌نژاد با بیان اینکه وظیفه اصلی دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم برای آموزش در سراسر کشور است، گفت‌: مطمئنا ورزش و انجام فعالیت‌های ورزشی نقش مهمی در نشاط و شادابی هر چه‌ بیشتر معلمان کشور و مطابق آن دانش‌آموزان خواهد داشت. بر این اساس یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مسؤولان دانشگاه فرهنگیان توجه ویژه‌ به رشد و توسعه ورزش چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی است. معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان یک رویداد بزرگ برگزار شد که دانشگاه فرهنگیان توانست عناوین بسیار خوبی را از آن خود کند و در بخش پسران به عنوان قهرمانی برسد که این موفقیتی بزرگ برای این دانشگاه بود و باعث شد شادابی و نشاط بسیار خوبی در میان دانشجویان ایجاد شود. وی با اشاره به اینکه قریب به 3 هزار دانشجوی دختر و پسر به صورت مجزا در این المپیاد که به میزبانی اراک برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله با تمهیدات اندیشیده شده شاهد رقابت‌های جذاب در این المپیاد باشیم تا در نهایت ضمن ایجاد نشاط و شادابی در میان دانشگاهیان، باعث معرفی نفرات مستعد به ورزش قهرمانی کشور باشد.

غیبت قطعی 3 استقلالی در بازی روز جمعه
در تمرین سه‌شنبه استقلالی‌ها مشخص شد 3 بازیکن این تیم مقابل همنام خوزستانی غایب خواهند بود. تمرین روز سه‌شنبه استقلالی‌ها در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد و در آن فرشید اسماعیلی غایب بود. لئوناردو پادوانی و فرشید باقری در این تمرین حاضر بودند ولی به صورت اختصاصی تمرین کردند. به این ترتیب غیبت این سه بازیکن در مصاف روز جمعه آبی‌ها با استقلال خوزستان قطعی شد و باید دید آیا محرومان استقلال به این بازی می‌رسند یا نه؟

پاریس میزبان المپیک ٢٠٢٤ می‌شود
شهر لس‌آنجلس با توافق با کمیته بین‌المللی المپیک میزبانی المپیک ٢٠٢٨ را پذیرفت و شهر پاریس میزبان المپیک ٢٠٢٤ خواهد بود. به نقل از ایندیپندنت، یک منبع آگاه اعلام کرده است لس‌آنجلس و IOC بر سر میزبانی المپیک ٢٠٢٨ به توافق رسیده‌اند و در نتیجه پاریس میزبان المپیک ٢٠٢٤ است. کمیته بین‌المللی المپیک به صورت رسمی میزبانی‌ها را در ماه سپتامبر مشخص خواهد کرد اما در حال حاضر توافق‌ها بین IOC و مسؤولان 2 شهر انجام شده است. لس‌آنجلس خواهان برگزاری المپیک با هزینه کمتر و استفاده از امکانات موجود است. این در حالی است که پاریس نیاز به هزینه‌هایی برای بهبود بخشیدن به زیرساخت‌ها دارد. با این وجود بسیاری معتقدند پاریس گزینه بهتری برای میزبانی المپیک ٢٠٢٤ است.

داوری سرپرست فدراسیون بوکس شد
وزیر ورزش و جوانان در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. ‏به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در حکم مسعود سلطانی‌فر برای افشین داوری آمده است: ‏با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی و به استناد اختیارات مندرج در ذیل ماده ۱۰ اساسنامه فدراسیون‌های ‏ورزشی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست فدراسیون بوکس» منصوب می‌شوید. شایسته است ضمن انجام امور جاری ‏فدراسیون، با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم. ‏


Page Generated in 0/0052 sec