printlogo


کد خبر: 179119تاریخ: 1396/5/11 00:00
اخبار

اجتماع عاشقان اربعین در میدان امام حسین(ع)
مدیر فرهنگی- هنری شهرداری منطقه ۱۲ از برگزاری اجتماع بزرگ عاشقان اربعین حسینی(ع) در سالروز ولادت امام رضا(ع) خبر داد. به گزارش تسنیم، سیدعلیرضا فاطمیان‎پور  با اعلام خبر برگزاری اجتماع بزرگ عاشقان اربعین حسینی(ع) به عنوان یکی از ویژه‌برنامه‌های سالروز ولادت امام رضا(ع) گفت: در شب ولادت امام رضا(ع) اجتماع بزرگ عاشقان اربعین حسینی(ع) در میدان امام حسین(ع) با مشارکت هیات رزمندگان اسلام و با حضور فعالان مردمی استان تهران در زمینه اربعین حسینی(ع) برگزار می‌شود. وی افزود: در پایان این برنامه نیز به قید قرعه، 40 نفر از شرکت‌کنندگان و حضار به همت هیات رزمندگان اسلام در دهه اول ماه محرم به کربلای معلا اعزام می‌‌شوند. مدیر فرهنگی- هنری شهرداری منطقه 12 یادآور شد: در این مراسم «علی‌اکبر رائفی‌پور» به سخنرانی و برخی ذاکران اهل‌بیت(ع) مانند نریمان‌ پناهی، مهدی رسولی، امیر عباسی، محمدحسین پویانفر به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

«حیفا» به چاپ دوم رسید
کتاب «حیفا» روایتی از دختری است که برای موساد جاسوسی می‌کند از سوی دفتر نشر معارف به چاپ دوم رسید. به گزارش فارس،  این کتاب دربردارنده داستان زندگی و ماموریت دختری جاسوس از اداره متساوای سازمان موساد در منطقه غرب آسیاست. آن دختر، همانند دیگر خواهرانش به خیانت به تاریخ مشغول بوده و جنایت‌های دیگر را از طرف رژیم غاصب صهیونیستی مرتکب می‌شود تا بتواند مدیریت رفتاری و تصمیم‌ساز سران داعش را در دست بگیرد. این داستان، مستند به وقایع تاریخی است که به شهادت کتاب 50 درصد آن را شامل می‌شود و الباقی به منظور جذابیت توسط نویسنده به شکل داستانی درآمده است. در بخشی از کتاب آمده: «البغدادی به فلوجه می‌رود و حیفا و العدنانی هم به الرمادی می‌روند. در خلال مدتی که حیفا در زندان است یا شاید تازه با العدنانی از زندان فرار کرده و به الرمادی رفته‌اند، طی یک حفره اطلاعاتی در موساد و به دنبالش نفوذ نیروهای اطلاعاتی جبهه مقاومت (ایران، عراق و حزب‌الله) از این حفره مدارک مربوط به این ماموریت موساد لو می‌رود و توسط تیم اطلاعاتی جبهه مقاومت تحلیل می‌شود و در نهایت ردپای حیفا (حفصه) و ابومحمد العدنانی در الرمادی کشف می‌شود...» کتاب 188 صفحه‌ای «حیفا» اثر محمدرضا حدادپور جهرمی با قیمت 10هزار تومان به چاپ دوم رسیده است.

بازنشر آلبوم موسیقی «عاشقانه»
آلبوم موسیقی «عاشقانه» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری، برای دومین‌بار منتشر و وارد بازار موسیقی شد. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، این آلبوم موسیقی با شعرهایی از مولانا، عارف قزوینی و هوشنگ ابتهاج شامل 17 قطعه موسیقایی است که در آن به یک‌سری از گوشه‌هایی پرداخته  است که هم به آواز افشاری و هم به دستگاه راست‌پنجگاه ربط پیدا می‌کنند. آلبوم «عاشقانه» با کمانچه و آواز علی‌اکبر شکارچی و تنبک و هم‌آوایی آساره شکارچی تولید شده است. علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «عاشقانه» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور و همچنین سایت beeptunes.com
مراجعه کنند.

800 اثر متقاضی حضور در جشنواره فیلم سبز
براساس اعلام دبیرخانه، ٢٧٨ فیلم خارجی و 524 فیلم ایرانی به جشنواره فیلم سبز رسیده است. به گزارش روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران، براساس اعلام دبیرخانه، ٢٧٨ فیلم خارجی و 524 فیلم ایرانی به جشنواره فیلم سبز رسیده است. از ٤٣ کشور شرکت‌کننده در جشنواره فیلم سبز ایران کشورهای آمریکا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، کانادا، انگلیس، برزیل، آلمان و روسیه به ترتیب بیشترین آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند. آثار ایرانی رسیده به دبیرخانه شامل فیلم‌های داستانی کوتاه، مستند بلند، پویانمایی و تجربی است که به ترتیب بیشترین فیلم‌های ایرانی از استان‌ها و شهرستان‌ها به جشنواره ارسال شده ‌است. جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران به دبیری فرهاد توحیدی 18 تا 24 شهریور در تهران و همزمان در مراکز استان‌ها و شهرها در بیش از ١٥٠ مرکز اکران سینمایی برگزار می‌شود. این جشنواره مهم‌ترین رویداد فرهنگی حفظ محیط‌زیست در منطقه خاورمیانه است.


Page Generated in 0/0058 sec