printlogo


کد خبر: 179217تاریخ: 1396/5/14 00:00
محکومیت همه‌جانبه 2 ملی‌پوش که مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی کردند
باخت در باخت

پنجشنبه‌شب اتفاقی بی‌سابقه در فوتبال ایران رخ داد، جایی که مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی 2 بازیکن ملی‌پوش ایرانی در مسابقات یورو لیگ و در تیم پانیونیوس یونان 90 دقیقه مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به میدان رفتند و در نهایت هم با شکست در این دیدار از مسابقات یورو لیگ حذف شدند. سال‌هاست ورزشکاران ایرانی در هر رشته در حمایت از مردم فلسطین و البته در راستای به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی مقابل ورزشکاران این رژیم حضور پیدا نمی‌کنند. حتی شده ورزشکاران کشورمان مدال‌های المپیک و جهانی را از دست داده‌اند اما روی اصول‌شان پای نگذاشتند و حاضر نشدند با ورزشکاران اسرائیلی مبارزه کنند. اما شجاعی و حاج‌صفی کاری تاریخی و عجیب را انجام دادند و بنا به درخواست باشگاه پانیونیوس یونان مقابل تیم مکابی اسرائیل به میدان رفتند. این 2 بازیکن ملی‌پوش در بازی رفت 2 تیم در اتفاقی قابل پیش‌بینی از سفر به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و بازی با تیم مکابی سر باز زدند که این حرکت با حمایت باشگاه پانیونیوس همراه بود اما پیش از بازی برگشت بود که مسؤولان باشگاه یونانی اعلام کردند شجاعی و حاج‌صفی باید مقابل تیم اسرائیلی بازی کنند و این اتفاق هم رخ داد! حالا سوال اینجاست که این 2 بازیکن بعضا مغرور چه جوابی برای این شاهکارشان دارند؟ چرا شجاعی و حاج‌صفی حاضر شدند زیر بار این ننگ بروند؟ مگر بازی کردن در لیگ اروپا چه حساسیتی داشت که این 2 بازیکن حاضر شدند به‌خاطر بازی در آن این کار عجیب را انجام دهند؟ بازی در لیگ اروپا یا تیم پانیونیوس مهم‌تر است یا مثلا قهرمانی جهان و المپیک؟ واکنش فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به این مساله چیست؟
همه محکوم کردند
روز گذشته وزارت ورزش با صدور بیانیه‌ای با محکوم کردن بازی این دو ملی‌پوش اعلام کرد درباره مساله اخیر وزارت ورزش پس از دریافت اطلاعات و گزارش‌های لازم از فدراسیون فوتبال و سایر منابع در چارچوب اصول و مبانی سیاست خارجی نظام و حفظ منافع ملی تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد. فدراسیون فوتبال هم در بیانیه‌اش نوشت: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی دقیق و کارشناسی همه‌جانبه ماجرا بوده که بدون شک این مسیر باید پس از گفت‌وگوی رودررو با این دو بازیکن و لحاظ کردن نظرات قبلی فدراسیون به نامبردگان طی شود. بدون شک ورزشکاران پرافتخار ایران‌زمین همواره نشان داده‌اند هیچ علاقه‌ای به رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی حتی در آوردگاه بزرگ المپیک و جهانی نداشته، ندارند و نخواهند داشت و مرام پهلوانی آنها در سالیان گذشته زبانزد بوده و این اتفاق در خارج از کشور و برنامه‌های فوتبال فدراسیون بوده است.
تشکر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی!
حساب فارسی و رسمی توئیتر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از حرکت 2 ملی‌پوش ایرانی تشکر کرد. به گزارش میزان، بعد از بازی کردن مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در بازی پانیونیوس یونان مقابل مکابی رژیم صهیونیستی، واکنش‌های متفاوتی در این‌باره صورت گرفته است. در جدیدترین و عجیب‌ترین واکنش، حساب رسمی و فارسی توئیتر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم وارد عمل شد و از این حرکت بحث‌‌برانگیز شجاعی و حاج‌صفی تشکر کرد. در این توئیت نوشته شده: «آفرین به مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی که تابوی مسابقه ندادن با ورزشکاران اسرائیلی را شکستند!»
 


Page Generated in 0/0055 sec