printlogo


کد خبر: 179218تاریخ: 1396/5/14 00:00
اخبار

قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا انجام شد
المپیاکوس پس از انجام قرعه‌کشی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا حریف خود را شناخت و برابر رییکای کرواسی قرار می‌گیرد. به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی آخرین مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا در سوییس برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. در مهم‌ترین بازی، المپیاکوس که از حضور کریم انصاری‌فرد بهره می‌برد برابر رییکای کرواسی قرار خواهد گرفت. در دیگر دیدار مهم این مرحله لیورپول به مصاف هوفنهایم می‌رود.
دیگر بازی‌ها به شرح زیر است:
قره‌باغ ............................................................... کپنهاگ
آپوئل نیکوزیا .......................................  اسلاویا پراگ
سلتیک ................................................................  آستانا
باشاک شهیر ........................................................  سویا
یانگ بویز................................................... زسکا مسکو
ناپولی .....................................................................  نیس
اسپورتینگ لیسبون ......................  استوا بخارست
دیدارهای رفت روزهای 24 و 25 مرداد برگزار می‌شود و بازی‌های برگشت یک هفته بعد (اول و دوم شهریور) انجام خواهد شد.

نیمار به پاری‌سن‌ژرمن پیوست
مهاجم برزیلی بالاخره توانست با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرارداد امضا کند. به نقل از آ.اس، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرد نیمار بازیکن جدید این تیم است. قرارداد مهاجم برزیلی 5 ساله است و او تا سال ۲۰۲۲ در تیم فرانسوی بازی خواهد کرد. نیمار با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو به تیم پاریسی پیوست و سالانه ۳۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. بازیکن برزیلی با شماره ۱۰ برای پاری‌سن‌ژرمن بازی خواهد کرد.

نتایج روز نخست هفته دوم
لیگ برتر
دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و صنعت نفت آبادان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با برتری شاگردان علی دایی به پایان رسید. در ادامه رقابت‌های روز اول از هفته دوم هفدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر شامگاه روز پنجشنبه تیم‌های سایپا و صنعت نفت در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر ۲ نارنجی‌پوشان به پایان رسید. حامد شیری(۱۹)، علی قلی‌زاده(۳۹) و حامد سلیمانی(۹۳) برای سایپا و حسین بغلانی(۳۲) و لوسیانو پریرا (۶۶) برای صنعت نفت گلزنی کردند. تیم فوتبال صنعت نفت که توانسته بود در دیدار اول خود برابر استقلال تهران به برتری برسد در این بازی با وجود اینکه میهمان بود اما از حمایت هواداران بیشتری برخوردار بود و بازی پایاپایی را برابر شاگردان علی دایی به نمایش گذاشت. تیم فوتبال سایپا که در دیدار اول خود به تساوی رسیده بود در دقیقه ۹۳ این بازی توانست به 3 امتیاز خانگی دست پیدا کند تا با 4 امتیاز وضعیت قابل قبولی در جدول داشته باشد. صنعت نفت هم هر چند در بازی اول استقلال را برده بود اما در دومین بازی بدون امتیاز ماند. در ادامه روز نخست از هفته دوم رقابت‌های فوتبال هفدهمین دوره لیگ برتر شامگاه پنجشنبه تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید. در این بازی که با استقبال سرد هواداران خوزستانی مواجه شده بود، 2 تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم این فولاد بود که توانست در دقیقه ۷۹ توسط یوسف کی‌شمس به گل برتری دست پیدا کند اما در دقایق پایانی نفت تهران بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۸۴ این بازی عیسی آل‌کثیر موفق شد دروازه فولاد را باز کند تا کار 2 تیم به تساوی بکشد و هر کدام به کسب یک امتیاز از این دیدار قناعت کنند. دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و سیاه‌جامگان مشهد هم با پیروزی شاگردان اکبر میثاقیان به پایان رسید. آخرین دیدار از روز نخست هفته دوم هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر که از ساعت ۲۱ بین تیم‌های سپیدرود رشت و سیاه‌جامگان مشهد در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز شده بود با برتری ۲ بر یک تیم مشهدی به پایان رسید. در این دیدار که با استقبال خوب تماشاگران حامی تیم سپیدرود همراه بود، شاگردان اکبر میثاقیان در دقیقه ۱۴ توسط کیوان امرایی به گل برتری دست پیدا کردند و توانستند دقایق طولانی از این گل مراقبت کنند. در نیمه دوم این تیم سپیدرود بود که تلاش زیادی کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما در دقیقه ۷۹ پیام ملکیان با شوتی زیبا و دیدنی گل دوم تیم مشهدی را به ثمر رساند. با این حال سپیدرود ناامید نشد و در دقیقه ۸۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد که سهیل حق‌شناس این ضربه را به گل تبدیل کرد تا اختلاف به حداقل برسد.
 


Page Generated in 0/0370 sec