printlogo


کد خبر: 179235تاریخ: 1396/5/14 00:00
سرخط خبر

 علیرضا مناقبی، رئیس مجمع واردات، اصلاح ساختار اقتصادی، یکسان‌سازی نرخ ارز و خروج دولت از تصدی‌گری را از جمله خواسته‌های بخش خصوصی از دولت دوازدهم دانست و گفت: دولت باید تکلیف ادعای حمایت از بخش خصوصی را روشن کند.
 گورسل رایز، رایزن بازرگانی سفارت ترکیه در تهران گفت: موضوع لزوم دریافت تاییدیه کنسولگری ترکیه برای صادرات محصولات پتروشیمی و دیگر کالاهای ایرانی تا اعلام نتیجه قطعی استعلامات به‌عمل آمده از سازمان توسعه تجارت ایران درباره ضرورت  دریافت تاییدیه گواهی مبدأ برای کالاهای ترکیه‌ای لغو شده است.
 پنجمین مرحله از طرح تعیین تکلیف سپرده‌های تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان از سوی مؤسسه اعتباری کاسپین اعلام شد و این کار از 12 مرداد به‌مدت 10 روز کاری در شعب هشتادگانه مؤسسه ادامه خواهد داشت.
 8 میلیون و ۲۷ هزارتن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به ارزش ۱۰ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان به صورت تضمینی خریداری شد.
 عباس هاشمی، مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت از هدف‌گذاری 1/1 میلیارد دلاری صادرات محصولات لوازم خانگی و صنایع فلزی در سال جاری خبر داد و گفت: در صورت تحقق این رقم شاهد افزایش ۳۰ درصدی صادرات این محصولات نسبت به سال گذشته خواهیم بود.
 در حال حاضر بانک‌ها بیش از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان در بانک مرکزی سپرده دارند.
 تیرماه امسال تولید انواع خودرو توسط خودروسازان داخلی به طور میانگین ۲۴ درصد افزایش یافت و از ۱۰۳ هزار و ۲۰ دستگاه در تیر پارسال به ۱۲۷ هزار و ۷۰۹ دستگاه افزایش یافت.
 بانک مرکزی با هدف بازنگری و به‌روز‌رسانی ضوابط نظارتی و کنترلی وضعیت باز ارزی، دستورالعمل ناظر بر وضعیت باز ارزی مؤسسات اعتباری را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.
  وزیر حمل‌ونقل هند تایید کرد: بندر چابهار طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
 فاضل همامی، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سراسری فولاد و معدن کشور از تسهیل ارائه ضمانتنامه‌ها برای تعاونی‌ها از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون خبر داد و گفت: طرح کارورزی برای آموزش به کارورزان در صنعت فولاد اجرایی می‌شود.
 سازمان امور مالیاتی در راستای تبصره 6 قانون بودجه سال 96 ضریب ارزش افزوده فعالیت فروشندگان آهن‌آلات را به میزان 6 درصد تعیین کرد.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به اعتراض کاربران به تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت، خبر از توقف اجرای پیشنهاد طرح شده داد و گفت: دستور دادم کمیته بررسی تعرفه‌ها مجددا پیشنهادی با رعایت مصالح کاربران تهیه کند.
 قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه ۱۱۰ هزار مسکن‌مهر دارای معارض یا بدون متقاضی است، گفت: تاکنون یک میلیون و ۸۳۵ هزار مسکن‌مهر افتتاح شده است.
 


Page Generated in 0/0056 sec